וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: ג'ארד קנינגהאם גמר את העונה

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 11:12

הגארד האמריקאי (29, 1.93) שהחליף את פרנק גיינס אצל שרון דרוקר קרע את שריר הירך האחורי וייעדר בין חודשיים לשלושה מפעילות. בקבוצה יקבלו החלטה האם להביא לו מחליף או להישאר עם ארבעה זרים

בני נהרצליה רשומה על המהפך הכי מרשים העונה בליגת העל אחרי שיצאה מהמקום האחרון ונמצאת כרגע בעמדת זינוק טובה לפלייאוף, אלא שהקבוצה של שרון דרוקר ממשיכה לספוג מכות. בסוף השבוע נפצע הגארד האמריקאי ג'ארד קנינגהאם באימון ובצילום שנעשה לו התגלה קרע מלא בשריר הירך האחורי.

המשמעות של הפציעה היא כי קנינגהאם סיים את העונה וייעדר בין חודשיים לשלושה מפעילות, כשכרגע הוא יצטרך לקבל החלטה האם להישאר בישראל או לחזור הביתה. להרצליה נשאר רק חילוף אחד במצבת הזרים עד לסיום העונה כשמלבד קנינגהאם עוד ארבעה זרים שפתחו את העונה בקבוצה כבר לא נמצאים - גיינס, ג'אקים דונלדסון, קנדל אנתוני וג'יילן מוריס.

שחקן בני הרצליה ג'ארד קנינגהאם. דני מרון
גמר את העונה. ג'ארד קנינגהאם/דני מרון

קנינגהאם הגיע להרצליה במקומו של פרנק גיינס שעזב את הקבוצה לאיטליה במפתיע. הגארד (29, 1.93) הגיע עם עבר בבאיירן מינכן וב-NBA ועם הרבה מאוד ציפיות, אך היה רחוק מכושר משחק עם הגעתו. הוא שיחק שני משחקים לפני שנפצע בהם קלע רק 2 נקודות בממוצע.

הקבוצה פתחה את העונה עם שבעה הפסדים ברציפות ומאז ביצעה שינויים בסגל וניצחה שבעה מעשרת משחקיה האחרונים. אמש (שני) הביסה הרצליה את עירוני נהריה 80:104 כשקוטי קלארק מככב עם 37 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, כולל 29 נקודות במחצית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully