וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה חוזר הקהל למגרשי הכדורסל? אוהדי מכבי חיפה לשופטים: "תישרפו בגטו"

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 12:18

הקבוצה תעמוד לדין בגין קריאות קשות של כמה מאוהדי הקבוצה במשחק החוץ בבאר שבע ("נאצי", "היטלר", ו-"שתישרף לך המשפחה"), אלא שבגלל התערבות הנהלת הקבוצה הדרישה היא לקנס נמוך. תום מעיין לא יעמוד לדין וייקנס ב-12 אלף שקלים, דונטה סמית' שוחרר

אוהדי מכבי חיפה בכדורסל. אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה (למצולמים איך קשר לכתבה)/אדריאן הרבשטיין

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין בגין קריאות נאצה של אוהדי הקבוצה במשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון ודורש להטיל עליהם קנס כספי על סך 3,500 שקלים בלבד.

בדוח המשקיף למשחק נכתב כי בודדים מאוהדי חיפה החלו במהלך הרבע השני לקרוא קריאות נאצה לעבר שופטי המשחק וביניהם: "נאצי", "תישרפו בגטו", "היטלר", ו-"שתישרף לך המשפחה", "אדולף". עם זאת, לאחר שהמשקיף פנה להנהלת הקבוצה בבקשה להתערב, פנה נציג ההנהלה לאוהדים והקריאות הופסקו. בזכות המעשה של הנהלת הקבוצה, החליט היועץ המשפטי לדרוש קנס כספי מופחת, אך עדיין דורש להעמיד את הקבוצה לדין.

בנוסף החליט היועץ המשפטי לא להעמיד את שחקן הפועל באר שבע תום מעיין לדין, וזאת למרות שהורחק בהרחקה ישירה במהלך המשחק. מעיין ביצע עבירה קשה על רומן סורקין במהלך הרבע הרביעי שסיכנה את סורקין, והורחק. כתוצאה מהחלטת היועץ המשפטי מעיין ייקנס ב-12 אלף שקלים ויעמוד לרשותו של רמי הדר במשחק הליגה נגד עירוני נס ציונה מחר.

במהלך המשחק נפצע שחקן מכבי חיפה מייקל בריסקר בקרסול, ובחיפה הודיעו אמש (שני) כי הוא סובל מחבלה בקרסול ימין וצפוי להיעדר שבוע מפעילות.

דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה. דני מרון
שוחרר. דונטה סמית'/דני מרון

הקבוצה הודיעה באופן רשמי על שחרורו של דונטה סמית'. הפורוורד עזב את ישראל לפני מספר שבועות, ובמהלך הימים האחרונים הגיעו עמו לסיכום על התרת חוזהו.

"אנחנו רוצים להודות לדונטה על כל תרומתו למועדון והוא תמיד יישאר חלק חשוב מההיסטוריה של מכבי חיפה, אבל בשלב זה הרגשנו שזה הצעד המקצועי הנכון ביותר", אמר בעלי הקבוצה ג'ף רוזן.

הקבוצה החתימה היום את הגארד רום גפן ששיחק בתחילת העונה במכבי קרית מוצקין מהלאומית ועזב את המועדון. גפן שיחק בעבר בליגת העל בהפועל תל אביב ועירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully