וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'יניו ויינאלדום: "ליגת האלופות יכולה להציל לנו את העונה"

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 18:27

קשר ליברפול בונה על זכייה בתואר לפני הגומלין מול לייפציג, נאגלסמן: "הרבה דברים משוגעים קרו בכדורגל" (רביעי, 22:00, 5+)

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים10/03/2021
ליברפול
  • סלאח (70)
  • מאנה (74)
0
    ר.ב. לייפציג
    תקציר: ליברפול סופגת הפסד שישי ברציפות בבית, 1:0 לפולהאם/ספורט1

    כשהיא בעיצומה של תקופה רעה מאוד, "תארח" מחר (רביעי) ליברפול את ר.ב. לייפציג בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. הקבוצה של יורגן קלופ הפסידה בששת משחקי הבית האחרונים שלה באנפילד בליגה ובשישה משבעת המשחקים האחרונים בכלל בפרמיירליג. מנגד, לייפציג מגיעה בתקופה טובה כשפרט להפסד במשחק הראשון - שאף הוא נערך בפושקאש ארנה - היא ניצחה בשמונת המשחקים האחרונים שלה.

    ליברפול מגיעה עם יתרון משמעותי מהמשחק הראשון. אלופת אנגליה היוצאת ניצלה שתי טעויות ענק בהגנה של לייפציג ויכולת טובה מאוד של אליסון כדי לנצח 0:2 ותקווה שהתוצאה הזו תספיק לה כדי לא להסתבך. יורגן קלופ יחסר את ג'ורדן הנדרסון, ג'ואל מאטיפ, ג'ו גומז ואת וירג'יל ואן דייק, שסובלים מפציעות ממושכות, בעוד רוברטו פירמינו ואוזאן קבאק בספק. ג'יימס מילנר וג'ורג'יניו ויינאלדום לא ישחק במשחק הראשון של רבע הגמר אם יספגו כרטיס צהוב. לייפציג תחסר את קונראד ליימר, דומיניק סובוסלאי ואת אנחליניו הפצועים, בעוד וילי אורבן בספק. בנימין הנריכס, ג'סטין קלייברט, איברהימה קונאטה, נורדי מוקיאלה, כריסטופר אנקונקו, דני אולמו ומרסל זאביצר בסכנת צהובים.

    מוחמד סלאח, ג'יני ויינאלדום, ליברפול. רויטרס
    מגיעים עם יתרון משמעותי. ויינאלדום וסלאח/רויטרס

    מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתגעגעים לאוהדים שלנו שיצרו את האווירה הכי טובה בעולם. זה לא תירוץ לרצף ההפסדים הביתיים שלנו, אבל בתקופות קשות זה משהו שיכול לעזור. אני לא יכול לחכות לחזרה של הקהל. אני שמח שיש לנו את ההזדמנות הזו ברביעי. היו לנו רגעים טובים העונה: מול טוטנהאם ולאחרונה נגד ווסטהאם. העקביות היא הבעיה שלנו. יש לנו מומנטום בליגת האלופות. לייפציג במומנטום אחר כי היא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים, אבל התוצאות הקודמות לא משפיעות על התוצאה הזו. למה אנחנו יכולים לזכות בליגת האלופות? האיכות שלנו והכדורגל באופן כללי, תמיד יש לך סיכוי במשחק הבא. אנחנו רק במחצית עכשיו וצריכים לשחק משחק שלם, אין לי ספקות לגבינו, נילחם כמו שצריך".

    ג'ורג'יניו ויינאלדום הוסיף: "ליגת האלופות יכולה להציל לנו את העונה, אבל רק אם נזכה וכולם יודעים כמה קשה זה יהיה. רצינו לשחק על כל התארים וליגת האלופות היא כמובן מפעל חשוב מאוד, אז ניתן הכול כדי לזכות". מאמן לייפציג יוליאן נאגלסמן אמר: "השחקנים שלי יודעים שהרבה דברים משוגעים כבר קרו בכדורגל ושאפשר לחזור מפיגור, הוכחנו את זה כבר. זו לא תהיה משימה קלה. השחקנים יודעים את זה ואני יודע. אנחנו חייבים להימנע מהטעויות שעשינו במשחק הראשון. אנחנו רוצים ויכולים לחלום על תצוגה נהדרת. היו לנו משחקים נהדרים בליגת האלופות בעונה שעברה וצברנו ביטחון. נצטרך שילוב של תשוקה התקפית והגנה יציבה. בנוסף, נהיה חייבים להיות צנועים וחכמים. נצטרך הכול כדי לעבור סיבוב".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully