וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול קורסת, יורגן קלופ סופג אש, פאולר קורא: "תמכרו את סלאח"

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 19:48

אחרי ההפסד השישי ברציפות: מנג'ר ליברפול מודה שמדובר ב"מצב קיצוני", רוי קין טוען ש"הם לא נראים כמו קבוצה", גרהאם סונס ביקר: "לא ברור איך קבוצה יכולה להפוך מכל כך טובה לכל כך ממוצעת"

תקציר: ליברפול סופגת הפסד שישי ברציפות בבית, 1:0 לפולהאם/ספורט1

עד לא מזמן, אי אפשר היה להכניע את ליברפול באנפילד. הערב (ראשון) נמשכה הקריסה של האלופה עם הפסד בית שישי ברציפות - הפעם 1:0 עגום לפולהאם מהתחתית. מדובר במשחק בית שמיני ברציפות שהמרסיסיידרס לא מצליחים לנצח - הרצף הארוך ביותר שלהם זה 69 שנה. יורגן קלופ ושחקניו עלולים לרדת עד המקום השתיעי בסיום המחזור ה-27, כשהפער מהטופ 4 עלול לצמוח לשש נקודות.

"היה ברור שפולהאם תגרום לנו צרות גדולות בהתחשב במצב שלנו ובמצב שלהם", הודה יורגן קלופ המתוסכל. "זו קבוצה טובה בתקופה טובה וברור לגמרי שהיא צריכה להישאר בליגה. פתחנו לא רע אבל לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו. בדרך כלל פיגור 1:0 הוא לא בעיה, זו תוצאה נורמלית, אבל המצב הנוכחי שלנו קצת אחר. ביצעתי כמה שינויים ורציתי לבצע עוד כמה".

"ליברפול היא קבוצה של קצוות - היינו מצליחים בצורה בלתי רגילה ואז יש לנו מצב בלתי רגיל נוסף", הוסיף הגרמני. "לא היה לנו מומנטום אפילו לרגע אחד בעונה הזאת. אפשר לראות את זה בבחורים שלי - עדיין יש להם את זה, אבל הם לא מצליחים להראות זאת. קשה מאוד להבין איך השתנינו כל כך בן רגע. אני לא חושב שזו בעיה של רצון. טופ 4? כרגע אני לא מודאג מזה, זה יעזור אם נתחיל לנצח משחקים".

ג'יימס מילנר הוסיף: "מן הסתם זה לא היה מספיק טוב ביחס לסטנדרטים שהצבנו. ביצענו שינויים בהרכב ולא פתחנו טוב, במחצית השנייה לא יצרנו מספיק מצבים. זה לא עניין של להכיר אחד את השני, אנחנו מתאמנים יחד הרבה זמן, אולי יש שחקנים שעדיין לא נכנסו לקצב. אבל אלה תירוצים, אנחנו צריכים להיות טובים יותר. הדברים הולכים לנו קשה מדי כרגע. אנחנו חייבים לדחוף את עצמנו ולהוציא את עצמנו מהבלגן הזה".

מנג'ר ליברפול לשעבר גרהאם סונס ניתח: "כשאתה שחקן וזכית בתואר גדול, אתה נהנה ממנו לשבוע ואז שוכב על החוף וחושב על האתגרים שמצפים לך. אני חושב שחלק מהשחקנים לא עשו זאת. כל העניין הוא לזכות שוב, ושוב, ושוב. זה מאכזב, יש פה שחקנים שנראים כמו צל של עצמם. המילה שהכי מאפיינת את ליברפול של השנים האחרונות היא אינטנסיביות, זו היתה קבוצה שלא רצית לפגוש. כעת קל מולם, וזה בלתי מתקבל על הדעת. זה בלתי נתפס, לא ברור איך קבוצה יכולה להפוך מכל כך טובה לכל כך ממוצעת".

"אלה השחקנים", הוסיף סונס, "חלקם לא עומדים במשימה. עד המשחק הזה חשבתי שלליברפול עדיין יש סיכוי מצוין להגיע לטופ 4. לדעתי צריך היה לפתוח עם ההרכב החזק ביותר, לסגור עניין ואז להוריד את השחקנים הטובים שלך בדקה ה-70 לפני לייפציג".

הפרשן רוי קין הוסיף: "זה משבר אמיתי. לא מבין למה קלופ עשה שבעה שינויים בהרכב. הבעיה הגדולה של ליברפול, זה שהיא כבר לא נראית כמו קבוצה, וזה הדבר שהכי צריך להדאיג את המאמן שלה" .

מריו למינה שחקן פולהאם כובש לפני מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
איבוד שלו הוביל לשער. סלאח/רויטרס

בליברפול, כידוע, מדברים כבר תקופה ארוכה על מתיחות בין מוחמד סלאח לסאדיו מאנה, שפוגעת בהרמוניה הקבוצתית, ורק ביום שישי האחרון מייקל אואן טען שבגלל אנוכיות וחוסר פרגון מאנה לא סוחט פנדלים ברחבה כי הוא לא רוצה שסלאח יכבוש מהנקודה הלבנה. בספרד נטען שברצלונה עוקבת אחרי הנעשה בליברפול, ותרצה לצרף את מוחמד סלאח שמצדו "לא מסתדר" עם קלופ ורוצה לעזוב את אנפילד.

היום רובי פאולר טען שליברפול צריכה לשחרר את סלאח. "אני לא תוקף את סלאח", אמר, "אני אוהב אותו. אבל אני באמת מאמין שההעברות כיום הן על מה שהשחקנים רוצים, כך שהכדור במגרש שלו, לא של ליברפול. אם הוא רוצה ללכת, הוא צריך ללכת. קלופ אמר דברים דומים על קוטיניו בזמנו, שאם הוא לא שמח, הוא צריך ללכת, כי הוא לא בגישה הנכונה. אז אם סלאח לא מרוצה, ועצבני שהוא לא מקבל חוזה חדש או משהו, אז תמכרו אותו. קבלו כמה שיותר כסף עליו, ונצלו אותו לריענון לקבוצה. אני מעריץ של סלאח, כמו כל איש ליברפול, אבל ליברפול לא מתגעגעת לקוטיניו, נכון?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully