וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקוטלנד חוששים שדייויד מרשל ייעדר נגד ישראל. גורדון בכוננות

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 12:53

השוער סובל מפציעה טורדנית בגבו והסקוטים מקווים שיתאושש עד המשחק בבלומפילד בסוף החודש. שוער הארטס עשוי להחליפו

עצירות הפנדלים של דייויד מרשל/עריכה: עמית שמחה

פציעה טורדנית בגב עשויה למנוע מדייויד מרשל לשחק נגד נבחרת ישראל בסוף מרץ. השוער שהצטיין במדי נבחרת סקוטלנד במסע שלה ליורו 2020, נפגע באיסט מידלנדס דרבי בין דרבי קאונטי לנוטינגהאם פורסט ב-26 בפברואר ומאז לא חזר לפעילות.

בגלל שמדובר בפציעה בגב, כרגע נראה שרב הנסתר על הגלוי. מאמנו של מרשל בדרבי, ויין רוני, סיפר אתמול שהשוער לא ישחק מחר נגד בארנסלי והסביר: "בהתחלה חשבנו שמרשי ייעדר ממשחק אחד, אבל אחר כך התברר לנו שזה ייקח יותר זמן".

שוער נבחרת סקוטלנד, דייויד מרשל. Adam Nurkiewicz, GettyImages
תפקיד מפתח בהעפלה של סקוטלנד ליורו 2020. מרשל/GettyImages, Adam Nurkiewicz

מרשל בן ה-36 הפך לשוער הראשון הקבוע של סקוטלנד תחת סטיב קלארק. הוא עצר את הפנדל של ערן זהבי בדרך לניצחון של סקוטלנד 3:5 על ישראל בפנדלים בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו. כחודש לאחר מכן עצר פנדל גם בדו קרב נגד סרביה ונבחרתו העפילה לטורניר לראשונה מאז 1996.

אם מרשל לא יוכל לשחק, מי שכנראה יתפוס את מקומו בין הקורות יהיה קרייג גורדון בן ה-38. לשוער הוותיק 55 הופעות בנבחרת והוא עבר בקיץ מסלטיק להארטס, אחרי שזו ירדה לליגת המשנה בסקוטלנד. אם הוא יפתח, הוא יחליף את המאבקים השבועיים בקבוצות קטנות כמו אלואה, מורטון וריית' רוברס, בניסיונות לעצור את ערן זהבי ומנור סולומון.

סקוטלנד תתארח בבלומפילד במחזור השני של בית ו', שלושה ימים אחרי שתפתח את הופעותיה במוקדמות המונדיאל נגד אוסטריה בבית. ב-31 במרץ היא תארח את איי פארו.

עוד בוואלה!

התכונן אליו במיוחד: שוער סקוטלנד "ידע בדיוק לאן ערן זהבי יבעט את הפנדל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully