וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "תענוג לעבוד בצ'לסי", קאי האברץ סוף סוף הופיע

מאמן צ'לסי היה מרוצה אחרי ה-0:2 הביתי מול אברטון, הקשר/חלוץ שלו נבחר למצטיין: "יש לו את כל האיכויות שאפשר לבקש"

תקציר ה-0:2 של צ'לסי על אברטון/ספורט1

צ'לסי המשיכה אתמול (שני) במומנטום הנהדר בו היא נמצאת מאז מינויו של תומאס טוכל למאמנה. הבלוז ניצחו 0:2 את אברטון והתבססו במקום הרביעי עם 50 נקודות, שלוש בלבד מתחת ללסטר וארבע מתחת למנצ'סטר יונייטד. שער עצמי של בן גודפריי (31) ופנדל מוצלח של ז'ורז'יניו סידרו לתומאס טוכל ניצחון ליגה שישי בתשעה משחקים מאז מונה למאמן הבלוז (עוד שלוש תוצאות תיקו).

תומאס טוכל מאמן צ'לסי עם קאי האברץ. רויטרס
הדברים מתחילים להיראות הרבה יותר טוב. טוכל עם האברץ/רויטרס

המספרים

* צ'לסי לא הפסידה ב-26 משחקי הבית האחרונים שלה מול אברטון בליגה (15 ניצחונות), רק נגד טוטנהאם היה לבלוז רצף ארוך יותר (27 משחקים, בין 2016-1990).

* רק מאוריציו סארי (12 עם צ'לסי ב-2018/19) ופרנק קלארק (11 עם נוטינגהאם פורסט ב-1994/5) נהנו מפתיחת קדנציה עם יותר משחקים ללא הפסד מאשר תומאס טוכל (9 משחקים בינתיים - 6 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו).

* תומאס טוכל הוא המאמן הראשון בהיסטוריה של הפרמיירליג שקבוצתו שומרת על רשת נקייה בכל אחד מחמשת משחקי הבית הראשונים שלו.

* צ'לסי ניצחה ב-8 משחקים וסיימה ב-3 בתיקו בכל המסגרות מאז מינויו של תומאס טוכל לתפקיד. היא ספגה רק שני שערים ואחד מהם היה עצמי.

* תומאס טוכל קיבל את צ'לסי בינואר כשהייתה במקום התשיעי, עכשיו היא במקום הרביעי.

שחקני צ'לסי חוגגים עם קאי האברץ. רויטרס
רק שני שערי חובה ב-11 משחקים מאז מינויו של טוכל לתפקיד. שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אמר אחרי המשחק: "הגיע לנו לנצח. הייתה מחצית ראשונה קשה מאוד, אבל שלטנו במשחק. במחצית השנייה הרמנו את הרמה שלנו והיו לנו הרבה התקפות מסוכנות. אתם רואים את האיכות של השחקנים ושל המועדון. זה תענוג להיות על הקווים ולעבוד עם הקבוצה הזו. כולם במועדון עושים הכול כדי להתחרות ברמות הכי גבוהות".

מי שזכה למחמאות היה לא אחר מאשר קאי האברץ. הרכש הגדול מבאייר לברקוזן פתח בהרכב, הוביל לשער עצמי וסחט את הפנדל. הוא נבחר למצטיין ב"סקיי" כשנכתב עליו: "קאי האברץ עדיין לא הותיר חותם מאז שהגיע לצ'לסי, אבל ההופעה הזו הראתה את האיכויות שיש לו. הרבה גבות הורמו כשטוכל ביצע חמישה שינויים בהרכב לעומת זה שניצח באנפילד, כולל זה ששלח פנימה את האברץ עצמו במקום מייסון מאונט, אבל ההחלטה הזו השתלמה והאברץ היה אחראי לשני הרגעים המשמעותיים במשחק. ביום אחר האברץ היה גם נהנה מצמד, אבל השער העצמי והתערבות של ה-VAR, שפסל שער שלו, מנעו את זה ממנו". ב"סאן" גם החמיאו להאברץ וכתבו "הוא סוף סוף הגיע" כשהם מעניקים לו את הציון 10 וכותבים: "הוא היה נהדר כ-9 מדומה, עשה תנועה נהדרת בצורה עקבית כדי לפנות את עצמו, הוא נכנס עמוק ועשה הרבה צרות בקו האחורי של אברטון ונראה נהדר עם הכדור. הוא כבש פעמיים ורק פעם אחת זה גם נחשב והוא גם זכה בפנדל בצורה נהדרת".

גם טוכל החמיא להאברץ ואמר: "אני מרוצה מאוד מקאי. נתנו בו אמון והוא השתמש באמון הזה. הוא שחקן שיש לו את כל האיכויות כדי להיות דומיננטי בהתקפה והיום הוא התעלה".

ססאר אספיליקואטה הוסיף: "כל ניצחון הוא צעד קדימה מבחינתנו. אנחנו יודעים שיש לנו הרבה להשלים מתוצאות פחות טובות שהשגנו. זו הייתה הופעה טובה. אברטון קבוצה קשה, אבל עבדנו בצורה מושלמת. זה משמח מאוד לראות את הקבוצה נלחמת ככה על הכדור. יכולנו לכבוש שערים נוספים אפילו. אני חלק מקבוצה שעובדת קשה מאוד. כולנו עושים את העבודה, אתם רואים איך אנחנו נלחמים על הכדור והחלוצים לוחצים. אנחנו עדיין רחוקים מהמקום בו אנחנו רוצים להיות. אנחנו על הנתיב הנכון, אבל לא עשינו עדיין כלום. צ'לסי הוא מועדון מהטופ העולמי וכל שחקן צריך להילחם על המקום שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully