וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה את אברטון 0:2, גם ווסטהאם לא מוותרת על הטופ 4

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 0:24

משחק 12 ברציפות ללא הפסד לבלוז תחת טוכל. גודפרי (31, עצמי) וז'ורז'יניו (65, בפנדל) כבשו. 0:2 לפטישים על לידס יונייטד

תקציר ה-0:2 של צ'לסי על אברטון/ספורט1

המחזור ה-28 בפרמיירליג האנגלית הגיע לסיום הערב (שני) עם שני משחקים נוספים. בראשון השיגה צ'לסי 0:2 חשוב על אברטון, לאחר מכן ניצחה ווסטהאם באותה תוצאה את לידס יונייטד.

שחקני צ'לסי חוגגים עם קאי האברץ. רויטרס
הבלוז בשלהם/רויטרס

צ'לסי - אברטון 0:2

הדהירה של הבלוז תחת תומאס טוכל ממשיכה, עם משחק 12 ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד ומשחק רביעי ברציפות בכל המסגרות ללא ספיגת שער. בזכות שלוש הנקודות דאגה צ'לסי לשמור על המקום הרביעי מול הקבוצה שדולקת אחריה, תשעה ימים לפני הגומלין המרתק מול אתלטיקו מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות.

הבלוז, שהמשיכה במומנטום מה-0:1 היקר על ליברפול, עלו ליתרון בדקה ה-31 כשמרכוס אלונסו שלח כדור רוחב מאגף שמאל ובן גודפרי המשיך לשערו הוא. קאי האברץ חשב שהכפיל אך השער שלו נפסל על ידי ה-VAR בדקה ה-54, 11 דקות לאחר מכן הופל על ידי ג'ורדן פיקפורד ברחבה וז'ורז'יניו קבע את תוצאת הסיום עם הפנדל המוצלח השישי שלו העונה בליגה.

מאז מינויו של טוכל לתפקיד, צ'לסי השיגה בליגה 6 ניצחונות ו-3 תיקו (21 נקודות מ-27), כשהיא סופגת 2 שערים בלבד, אחד מהם עצמי. בסך הכול, מאז מינוי הגרמני שיחקו הבלוז 11 פעמים, ניצחו ב-8 מהמשחקים וסיימו ב-3 ללא הכרעה. בכולם גם יחד ספגו פעמיים בלבד.

עוד בוואלה!

לסטר ניצחה 1:2 בחוץ את ברייטון ועלתה למקום השני

לכתבה המלאה
שחקני ווסטהאם חוגגים. רויטרס
הפטישים חזרו למסלול/רויטרס

ווסטהאם - לידס יונייטד 0:2

אחרי שהפסידו למנצ'סטר סיטי, הפטישים שבו לעצמם וגם למאבק הלוהט על הטופ 4. ג'סי לינגארד החמיץ פנדל אך המשיך את הריבאונד פנימה (21), קרייג דוסון הכפיל (28) כשנגח פנימה את כדור הקרן של ארון קרסוול. הקבוצה של מרסלו ביילסה, לה נפסלו שני שערים בדקות 6 ו-7, עם הפסד רביעי בחמשת משחקיה האחרונים. ווסטהאם, לעומת זאת, עם ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים, ובשני המחזורים הבאים מחכות לה מנצ'סטר יונייטד (בחוץ) וארסנל (בבית). יהיה חם.

צפו בתקציר: ווסטהאם - לידס 0:2

תקציר: ווסטהאם - לידס 0:2/ספורט 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully