וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו קול: "אברהם גרנט מאוד לא הובן באנגליה, הוא עשה עבודה נהדרת"

ניב דברת, ספורט1

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 18:01

שחקן צ'לסי לשעבר נזכר במנג'ר ("בחור חכם מאוד"), טל בן חיים ("כולנו אהבנו אותו") וברקוביץ': "שחקן נהדר". הריאיון המלא: ב-19:20 בספורט2

הריאיון של ג'ו קול לניב דברת/ספורט1

שחקן צ'לסי לשעבר ג'ו קול העניק ריאיון לניב דברת מספורט1 והתייחס בין היתר לישראלים איתם שיתף פעולה לאורך השנים בפרמיירליג - אברהם גרנט, שאימן אותו בצ'לסי, טל בן חיים ששיתף עימו פעולה בבלוז, ואיל ברקוביץ', שכיכב בווסטהאם כשהקשר האנגלי עלה לקבוצה הבוגרת.

"לאברהם היתה משימה קשה", אמר קול על החלפתו של גרנט את ז'וזה מוריניו. "הוא לא היה שם גדול ומוריניו היה גיבור עבור האוהדים. דיברתי איתו לאחרונה, ישבנו לקפה, היה מעניין מאוד לשמוע איך הוא קיבל החלטות. אני חושב שהוא מאוד לא הובן באנגליה, הוא בחור חכם מאוד שעשה עבודה נהדרת, עדיין יש לו את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר למנג'ר בצ'לסי. היינו במרחק סנטימטר מזכיה בתואר הגדול מכולם. הוא היה חכם מאוד והבין את האישיות של השחקנים בחדר ההלבשה והוא אפשר לשחקנים להוביל".

על טל בן חיים אמר קשר העבר: "טל בן חיים היה בחור נהדר, דמות חיובית במועדון. הבעיה היתה, וגם הוא יודה בזה, לנסות לנשל מתפקידם את ג'ון טרי, קראבליו, אלכס, הוא היה קצת מאחוריהם, וזה לא כדי לזלזל בו. הוא היה שחקן טוב מאוד עם נוכחות טובה בחדר ההלבשה, הוא היה רכש טוב וכולנו אהבנו אותו, אבל היה קשה לו להיכנס להרכב".

מנג'ר צ'לסי לשעבר אברהם גרנט עם ג'ו קול. Clive Brunskill, GettyImages
זוכה לטובה את חבריו הישראלים. ג'ו קול עם גרנט/GettyImages, Clive Brunskill

על שיתוף הפעולה עם ברקוביץ' אמר קול: "שחקן נהדר, למדתי ממנו הרבה. החרטה היחידה שלי היא שלא יצא לנו לשחק יותר ביחד, הארי רדנאפ כנראה חשב שלא נוכל לשחק יחד בהרכב, וזה מגוחך במבט לאחור. הוא היה שחקן נהדר, רמה אחת מעל רוב השחקנים שהיו במועדון באותה תקופה".

הריאיון המלא ישודר הערב ב-19:20 בספורט2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully