וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר שוב ניצח את גווארדיולה בדרבי: "ניווט בצורה מושלמת"

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 12:59

מאמן יונייטד שיפר את המאזן מול מאמן סיטי, שאמר בסיום: "היו משחקים שבהם שיחקנו פחות טוב, וניצחנו". סולשיאר טען שמרסיאל איש המשחק שלו, רוי קין תקף את ז'סוס על הפנדל שגרם בדקה הראשונה: "טיפשון, כמו תאונת דרכים"

תקציר ה-0:2 של מנצ'סטר סיטי על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

המסע הבטוח של מנצ'סטר סיטי לאליפות קיבל היום (ראשון) מכה כואבת, כשהמוליכה הפסידה 2:0 ליריבתה העירונית מנצ'סטר יונייטד בדרבי. סיטי הגיעה למשחק אחרי 28 משחקים רצופים ללא הפסד ו-21 ניצחונות רצופים, אבל יונייטד עלתה ל-0:1 מוקדם מפנדל של ברונו פרננדש, הצליחה לשמור על היתרון בזכות הגנה נחושה, ועקצה עם שער שני מרגלי לוק שואו (50). אולה גונאר סולשיאר ממשיך במאזן החיובי שלו מול פפ גווארדיולה, כשבסיום השניים שוחחו ארוכות. גארי ליניקר החמיא למאמן יונייטד בסיום וצייץ: "ניצחון גדול, הופעה נהדרת, הגנה מצוינת, ותמיד מסוכנים במתפרצות: נווט בצורה מושלמת על ידי סולשיאר".

אולה גונאר סולשיאר, מאמן מנצ'סטר יונייטד, עם פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ניצחון טקטי. סולשיאר/רויטרס

"בשירות הוד מלכותה" - הפודקאסט של ספורט1 עם סיכום המחזור באנגליה

גווארדיולה אומנם היה מאוכזב מהתוצאה, אבל לא מהיכולת של קבוצתו. "היה משחק פנטסטי, אמר מאמן סיטי, "יונייטד לחצה גבוה בצורה מדהימה, והם מהירים מאוד במתפרצות. שיחקנו טוב, אבל למרבה הצער, לא היינו יעילים מספיק מול השער כמו יונייטד. אנחנו נהיה הכותרת כי הפסדנו. אבל הכותרת היא 21 ניצחונות ברציפות.

"יש עוד 30 נקודות בקופה ונצטרך לחזור לנצח. זה הכדורגל. לפעמים זה קורה. שיחקנו היום הרבה יותר מאשר מול ווסטהאם, שבו ניצחנו. זה שיעור עבורנו, ככה זה בכל פעם, נגמר משחק ומתכוננים לבא. גם בפיגור 2:0 שיחקנו ממש טוב".

מי שהתמקד בטעות היה הפרשן רוי קין, שחקן העבר של יונייטד, שהתייחס לעבירה של גבריאל ז'סוס על סף הרחבה שהעניקה ליונייטד פנדך ויתרון מוקדם, ולמעשה הכתיבה את האופי של המשחק. "טיפשון, זה כמו תאונת דרכים", אמר על המהלך, "זו טיפשות, הדרבי רק נפתח, ותוך 30 שניות אתה עושה כזה דבר?".

עוד בוואלה!

אנגליה: ליברפול ספגה הפסד שישי ברציפות בבית, 1:0 לפולהאם מהתחתית

לכתבה המלאה

מנגד, מבחינת סולשיאר, "מרסיאל היה איש המשחק". מאמן מנצ'סטר יונייטד אמר בסיום שהוא "מאושר. כשאתה מצליח לנצח יריבה כזאת 0:2 ולשמור על שער נקי עם יכולת כזאת, אתה מאושר. כל משחק הוא שונה, הלכנו אחורה קצת יותר ממה שרצינו. אבל זה היה אנתוני מרסיאל של פעם. שעתיים לפני החימום לא הייתי בטוח אם הוא ישחק, אבל היום הוא גילה את עצמו מחדש. הוא היה חזק מאוד עם הכדור ומאוד חיובי. היינו חייבים להגן טוב מולם. לאף קבוצה בעולם אין סיכוי מול מנצ'סטר סיטי אם היא לא מתגוננת בצורה קבוצתית". סולשיאר הודה שאין לקבוצתו סיכוי אמיתי להדביק את סיטי: "לא, זה רק משחק אחד. הם רחוקים מדי בשביל שנוכל לתפוס אותם. הם מצוינים. אפילו היום הם שמו אותנו תחת לחץ גדול".

ברונו פרננדש לספורט1: לא חשבנו על הרצף של סיטי אלא רק על עצמנו

ברונו פרננדש בריאיון לערוץ ספורט1 אחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד בדרבי/ספורט 1

פרננדש נשאל על התחושה לקטוע לסיטי את הרצף המרשים של הניצחונות ואמר: "למען האמת לא אכפת לנו מזה, רק רצינו לנצח במשחק. אנחנו יודעים שסיטי היא קבוצה מצוינת עם שחקנים ממש טובים, אבל ידענו מה עלינו לעשות כדי לנצח. לא חשבנו על הרצף של סיטי אלא רק על עצמנו".

כשנשאל האם הפך למנהיג של מנצ'סטר יונייטד, ענה: "כולם מנהיגים בקבוצה הזאת, כל אחד צריך להנהיג בדרך שלו, ולכל אחד יש דרך משלו להוביל". לדבריו, "הניצחון הזה צריך לתת תנופה. אנחנו צריכים להבין את האיכויות שלנו ומה אנחנו יכולים להשיג כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully