וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון סתם פיות: "לא השפענו על מאבק האליפות. ניצחנו את שתיהן בחוץ"

7.3.2021 / 13:15

אוהדי מכבי תל אביב שהיו מודאגים מהפסד של מכבי פתח תקוה למכבי חיפה אחרי ההתפרצות הזכורה של היו"ר, חגגו לבסוף הפסד ירוק. לוזון מגיב בביטול: "מתי כבר יפנימו שאותי מעניינת רק מכבי פתח תקוה?"

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

בניצחון של מכבי פתח תקוה אמש (שבת, 0:2) על מכבי חיפה, סתם אבי לוזון הרבה פיות. בשעות שלפני המשחק בחיפה, הזכירו אתמול רבים מאוהדי מכבי תל אביב ברשתות החברתיות את אותה התבטאות של יו"ר מככי פתל תקוה ביציע בסיום ההפסד של קבוצתו למכבי תל אביב במושבה, אז נטען כי צעק לעבר אנשי האלופה: "אני אדאג שמכבי חיפה תהיה אלופה. נפסיד להם 4:0".

לוזון היה כבר בחיפה כשהחלה התדיינות ברשתות החברתיות סביב האמירה שלו. היו כאלה שחששו כי הוא באמת התכוון לדבריו. בסיום המשחק כשמכבי פתח תקוה הנחילה למכבי חיפה הפסד ראשון אחרי הרבה זמן ובמישרין סייעה למכבי תל אביב במאבק האליפות, קולות הטוויטר, הפייסבוק והווטסאפ כבר נדמו.

יו"ר מכבי פתח תקוה, אבי לוזון. מאור אלקסלסי
נהנה ממה שראה. לוזון אתמול בחיפה/מאור אלקסלסי

"מתי כבר יפנימו שאותי מעניינת רק מכבי פתח תקוה?", תהה היום לוזון בשיחה עם וואלה! ספורט. "כמו שאמרתי לך אז, לעולם לא אגיד לקבוצה של מכבי פתח תקוה להפסיד בכוונה. לא בילדים ולא בכלום. אותי מעניינות שתי קבוצות. מכבי פתח תקווה וקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה, ואתה יודע מה יפה? מכבי פתח תקוה לא השפיעה על מאבק האליפות. ניצחנו גם את מכבי תל אביב וגם את מכבי חיפה בחוץ. הפסדנו לשתיהן בבית. לא השפענו בשום צורה על מאבק האליפות".

היו"ר סיכם: "אני כמובן מקווה שעוד ניפגש עם כל אחת פעמיים גם בפלייאוף העליון. אנחנו עדיין צריכים תיאורטית להבטיח את זה, אבל עשינו צעד גדול מאוד אתמול. הייתה יכולת מרשימה של גיא והשחקנים במשחק בחיפה. אני חושב שכל מי שראה אותנו, נהנה מקבוצה צעירה, רעבה ושאפתנית בדיוק כמו שאני רוצה לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully