וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו ינקוביץ': "לא קיללתי, אני לא בא לריב עם אף אחד"

7.3.2021 / 7:10

דראפיץ' שוחח עם שחקני בית"ר ירושלים על העימותים ביניהם, הקשר המונטנגרי הסביר: "רק רוצה שיעשו דברים נכון". במועדון מבינים שהפלייאוף העליון מתרחק: "כרגע זה לא נראה ריאלי אבל צריך להאמין עד הרגע האחרון"

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 3:2/ספורט 2

אם ההפסד לבני סכנין ביום חמישי לא הספיק לבית"ר ירושלים, אתמול (שבת) הגיעו הניצחונות של מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה, שהפחיתו עוד יותר את סיכויי הקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון. החניכים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה יפגשו מחר (שני, 20:45, ספורט5) את מכבי תל אביב ובהמשך את בני יהודה, הפועל כפר סבא ומ.ס. אשדוד, כשעל פניו נראה שרק אם יאספו עשר נקודות בארבעת המפגשים תוכל הקבוצה לסיים בפלייאוף העליון. במועדון אף הודו: "כרגע פלייאוף עליון לא נראה ריאלי, אבל צריך להאמין עד הרגע האחרון".

מעבר לשיחה של הבעלים משה חוגג עם השחקנים ביום שישי, גם דראפיץ' שוחח עם חניכיו והעיר להם על העימותים ביניהם, באימונים ובמשחקים: "זו תקופה שבה חשוב שכולם יהיו ביחד, תפסיקו להתעסק בשטויות האלה, זה לא מתאים לכם".

המאמן התכוון גם לעימות בין טל בן חיים לשי קונסטנטין באימון וכן לחילופי הדברים בין מרקו ינקוביץ' לשחקני החלק הקדמי. למעשה, עד שינקוביץ' הגיע, היה אמון ירדן שועה על משבצת השחקן שמעיר הערות ומרגיז את כולם, אך עת הגיע האחרון הדברים השתנו. ינקוביץ' הספיק בשני המשחקים האחרונים להגיע לעימותים עם שועה, אלירן עטר ועידן ורד. ינקוביץ' ניסה להסביר מה קרה: "לא קיללתי אף אחד ואני לא בא לריב עם אף אחד, זה היה בטירוף של משחק, כל אחד רוצה שיעשו דברים נכון, אולי אני צריך לעשות את זה כשאני קצת פחות עצבני".

מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"זה היה בטירוף של משחק". ינקוביץ'/ברני ארדוב

אגב, שועה עצמו כבר קיבל ביקורת בנושא והפחית משמעותית את ההערות שלו, אך מדי פעם זה עדיין בורח לו. גם בטרנר נגד הפועל באר שבע, בירידה למחצית, דראפיץ' וברדה איימו להוציא אותו על חילופי הדברים עם ינקוביץ' על הדשא ובדרך לחדר ההלבשה והשחקן ענה: "מצטער, ברח לי, לפעמים אני לא שולט בזה". בבית"ר ירושלים חושבים שדווקא כל החבורה המדוברת מחוייבת אבל חייבת לתקשר בצורה יותר מכובדת ועל כן נערכו שיחות בנושא.

בנוגע להרכב מול מכבי תל אביב, ניתן יהיה לדעת מי כשיר רק לאחר האימון המסכם, לאחר שאביאל זרגרי המשיך לסבול מרגישות בשריר. בן חיים צפוי לשחק לצד אור זהבי בהגנה, כאשר אופיר קריאף מוצהב ואילו אוראל דגני ותמיר עדי פצועים. קונסטנטין צפוי לפתוח על חשבונו של סנטיאגו אוקמפוס ואילו עטר צפוי לקבל קרדיט בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully