וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היה נראה שאנחנו עם הלשון בחוץ. ראו את העייפות"

עודכן לאחרונה: 6.3.2021 / 23:08

מאמן מכבי חיפה אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה: "עוד מעט שחקנים יחזרו ונוכל לרענן את הסגל". נטע לביא: "היינו מאוד רכים ולא מדויקים. חשבנו שנוכל לסחוט עוד משחק עד שכולם חוזרים"

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

"ידענו שהולך להיות משחק קשה ושנצטרך לסחוט את עצמנו בשביל לנצח. לא עשינו את זה, חבל. החבר'ה נתנו הכול וראינו את העייפות, אבל זה הכול תירוצים. הפסד כואב, צריך להתאושש, עוד מעד שחקנים יחזרו ונוכל לרענן ולהוסיף איכות". במילים הללו סיכם הערב (שבת) ברק בכר את ההפסד של מכבי חיפה 2:0 למכבי פתח תקוה.

הירוקים גילו יכול מאוד חלשה ועם שחקנים מקצה הרוטציה שנכנסו כמחליפים, לא הצליחו לשנות את מהלך המשחק. בעקבות ההפסד, הם עלולים לאבד את הפסגה אם מכבי תל אביב תנצח את בית"ר ירושלים ביום שני. "היה נראה שאנחנו עם הלשון בחוץ", אמר בכר, "השחקנים לקחו על עצמם הרבה, נראו עייפים ולא ברמה הרגילה שלהם. זה חלק מהכדורגל, ניצחנו ארבעה משחקים ברציפות, הפסדנו אחד, ממשיכים למשחק הבא".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"ידענו שהולך להיות קשה". ברק בכר/מאור אלקסלסי

בכר חסר לא מעט שחקנים פצועים, חולים ומורחקים ואת המשחק חיפה סיימה עם שלושה שחקנים שבעונה שעברה עוד היו בנוער: מאור לוי, סתיו נחמני ונהוראי יפרח. "עוד מעט יחזרו כולם ויהיו לנו יותר אפשרויות", אמר המאמן, "זה נשמע כמו תירוצים ולא צריך להפסיד, אבל זה קרה מול קבוצה טובה ונמרצת. מאבק האליפות? כל הזמן יש לחץ, זה יהיה עד הסוף צריך לדעת להרים את עצמנו".

הקפטן נטע לביא: "משחק לא פשוט. היינו מאוד רכים ולא מדויקים ואני הראשון שהיה כך. חבל שזה קרה, אבל צריך להמשיך קדימה למשחק הבא. היינו קצת עייפים, לכל הליגה יש הרבה משחקים, פציעות וקורונה. חשבנו שנסחוט עוד משחק עד שכולם חוזרים ולצערנו לא הצלחנו. אנחנו מספיק חזקים להרים את עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully