וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפוק במכבי תל אביב מההפסד של מכבי חיפה, גלזר ייעדר מול בית"ר ירושלים

7.3.2021 / 6:45

הצהובים מרוצים אחרי המעידה של הירוקים: "יש לנו הזדמנות לעשות את המהפך שכל כך חיכינו לו". הקשר הפצוע ייעדר מול בית"ר (שני, 20:45, ספורט5), ז'ראלדש, הרננדס וסבוריט צפויים לשוב להרכב

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

דן גלזר יעדר ממשחקה של מכבי תל אביב מחר (שני, 20:45, ספורט5) מול בית"ר ירושלים בגלל הפציעה בשרירי הבטן ממנה הוא סובל. הקשר נעדר ממשחק גביע המדינה לפני שבועיים מול הפועל באר שבע וגם מהמשחק ביום חמישי האחרון בליגה מול הפועל חיפה והוא זקוק להפחתה משמעותית בעומס המשחקים כדי לנסות ולהחלים ללא התערבות ניתוח. גם יונתן כהן ועדן קארצב ימשיכו להיעדר בגלל פציעות ואלכסנדר פשיץ' יחמיץ את המשחק השלישי שלו מהרגע שהתגלה כי הוא מאומת לקורונה. פטריק ואן לוון צפוי להחזיר להרכב את אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט ואולי אף את איתי שכטר ודן ביטון.

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
גם הוא עשוי לשוב להרכב. שכטר/דני מרון

סיפוק רב במכבי תל אביב בעקבות ההפסד של מכבי חיפה למכבי פתח תקוה, אבל במועדון בטוחים שהשחקנים מפנימים שאת החלק שלהם במחזור הזה הם צריכים לעשות בעצמם. "אם לא ננצח את בית"ר ירושלים, מה זה שווה שמכבי חיפה הפסידה?", אמרו במכבי תל אביב. "אנחנו צריכים להתנתק ממה שקורה מסביב ולהיות מרוכזים במשחק שלנו. יש לנו הזדמנות לעשות את המהפך בראשות הטבלה שכל כך חיכינו לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully