וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "אני משתגע, מתפוצץ". שועה: "ליאני אמר לי 'נתת שני משחקים ואתה מתחיל לדבר?'"

5.3.2021 / 6:45

אחרי הביקורת על דראפיץ' וברדה, בבית"ר ירושלים יערכו אסיפה ויפנו את עיקר הטענות לשחקנים: "יש כאן ילדים שעושים במכנסיים וזה חלק מהסגל שנבנה כאן". שחקנים גם יינזפו בעקבות עימותים באימונים ובמגרש: "ינקוביץ' רק יומיים כאן, הוא עוד לא מבין את רמת העצבים"

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 3:2/ספורט 2

1. לא הספיקה לסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה האכזבה מההפסד אמש (חמישי) של בית"ר ירושלים לבני סכנין 3:2 בטדי, מיד בסיום נכנס הבעלים משה חוגג לחדר ההלבשה לשיחה קשה עם השניים. מעמדם של השניים לא עלה על הפרק, והבעלים התמקד אך ורק בזעם שלו על המשחק נגד בני סכנין. בהמשך השיחה הצטרף אליו גם אלי אוחנה לדברים. חוגג אמר דברים שהתבשלו אצלו עוד לפני הפתיחה. הוא הופתע שראה את ה-11 שפותחים והיה עצבני מתחילת המשחק. אחד הדברים הראשונים שחוגג אמר לשניים בסיום: "זה משחק לעשות ניסויים? מה זה ההרכב הזה? לא שמעתי ששועה וזרגרי לא יכולים לשחק, שמעתי שזה עשוי לסכן אותם, במשחק כזה הם צריכים לעלות, לא משנה מה". מכאן המשיך והביע ביקורת על הגישה של השחקנים: "איך עולים למשחק כזה ומשחקים כל כך רך? איפה המחויבות? אי אפשר להגיע למשחק כזה ככה, פשוט אי אפשר, אני משתגע מזה, אני מתפוצץ, לא מצליח להבין את זה".

אגב, גם היו"ר אלי אוחנה הצטרף לדברי היו"ר ואמר למאמנים: "רפואית זה לא היה חד משמעית ששועה וזרגרי לא יכולים לשחק, אתם צריכים להבין שמשחק כזה אין ממנו דרך חזרה, עולים עם כל מה שיש עם הסיכונים כי אם לא מנצחים יכול להיות שלא יהיה מה לסכן, ההרכב שעלינו איתו שידר זלזול וזה משפיע, מההתחלה הרגשנו רע עם ההרכב".

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
תסכול, לחץ, עצבים, עימותים על המגרש. בית"ר/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

  • חוגג גער בראפיץ' וברדה: "זה משחק לעשות ניסויים? מה זה ההרכב הזה?"
  • בבית"ר הדגישו בסיום כי מעמדם של השניים לא על הפרק בשלב הזה
  • ירדן שועה התלונן: לירן ליאני אמר לו "נתת שני משחקים וכבר אתה מתחיל לדבר?"
  • המתח משפיע: חילופי דברים בין מרקו ינקוביץ' לאלירן עטר, ובין עידן ורד וירדן שועה
  • מעבר לתמיר עדי ואוראל דגני, גם אופיר קריאף ייעדר נגד מכבי תל אביב בשני

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 2:3 בטדי את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אופיר קריאף בית"ר ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
גורם בבית"ר: "עם כל הטענות להרכב, איזה סגל יש לסכנין? מי שיחק שם? הם פשוט היו יותר מחויבים, אצלנו שחקנים התעסקו בלריב אחד עם השני ומלחמות אגו"/ברני ארדוב

2. כמה קשים הם חייו של מאמן ניתן לראות בכך שרק לפני ארבעה ימים בטרנר צמד המאמנים זכו לשבחים מחוגג עצמו, שסיפר שזה הכדורגל הכי טוב שהוא ראה מאז שהגיע לבית"ר ושזאת הפעם הראשונה שהוא נהנה מהקבוצה. מנגד, המשמעות של המשחק אתמול וסיכויי ההעפלה לפלייאוף שנפגעו קשות יחד עם פגיעה כלכלית הוציאו את הבעלים מדעתו, שאף הוסיף: "אני מעביר עוד ועוד כסף למועדון וכמעט אין שניה של נחת".

על אף השיחה הקשה, בבית"ר הדגישו בסיום כי מעמדם של השניים לא על הפרק בשלב הזה. יתרה מכך, בהנהלה זועמים על השחקנים והגישה למשחק, במיוחד כאלה שקיבלו הזדמנות, והיום צפויה אסיפה קשה, ככל הנראה בנוכחות הבעלים והיו"ר עם השחקנים, כאשר גורם במועדון אמר: "עם כל הטענות להרכב, איזה סגל יש לסכנין? מי שיחק שם? הם פשוט היו יותר מחויבים, אצלנו שחקנים התעסקו בלריב אחד עם השני ומלחמות אגו". אגב, ירדן שועה התלונן בסיום כי לירן ליאני אמר לו "נתת שני משחקים כבר אתה מתחיל לדבר?" והוציא לו צהוב. בבית"ר מאמינים לשועה, ואף אמרו: "זאת לא פעם ראשונה שליאני מתנהג כך כלפי שחקן שלנו".

מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הוא יומיים כאן ולא יודע את רמת העצבים, כל אחד עונה לו ומתחילים פיצוצים". ינקוביץ'/ברני ארדוב

3. אגב, בנוגע לבעיות האגו, ברביעי התעמתו טל בן חיים ושי קונסטנטין באימון, עימות פיזי אלים כתוצאה מתאקל באימון - שנמשך אל תוך חדר ההלבשה ורק השחקנים הרגיעו אותו ודאגו לסולחה בין השניים. מעבר לכך, גם בטרנר וגם אתמול היו חילופי דברים בין מרקו ינקוביץ' לאלירן עטר, ובין עידן ורד וירדן שועה במהלך המשחק. שחקנים בקבוצה העירו לינקוביץ' בסיום ואמרו: "הוא יומיים כאן ולא יודע את רמת העצבים, כל אחד עונה לו ומתחילים פיצוצים, זה לא עושה טוב". מנגד, שחקנים גם באו בביקורת על הסגל ואמרו: "צריך להסתכל על כל מה שקורה השנה, הסגל לא מאוזן ויש הרבה ילדים שלא יודעים לעמוד בלחץ, זה עולה לנו בהרבה נקודות השנה. מה שמכריע בבית"ר זה אם אתה יכול או לא יכול לעמוד בלחץ, הרבה מעבר לכישרון".

ברמה הפיזית, הרופאים של בית"ר המליצו ששועה וזרגרי לא יפתחו וחשבו שיש סכנה לפציעה ולכן צמד המאמנים חשש לקחת סיכון ולאבד אותם להמשך. גם לגבי אלירן עטר, השחקן התלונן על קושי לנשום ובשל כך התקבלה ההחלטה בימים האחרונים, כאשר השחקן גם נשלח לבדיקות. בית"ר תסבול מחיסורים רבים בשני המשחקים הקרובים, כאשר מעבר לתמיר עדי ואוראל דגני, גם אופיר קריאף ייעדר נגד מכבי תל אביב בשני, ואילו בחמישי נגד בני יהודה ייעדרו עלי מוחמד ואור זהבי, שצברו צהוב חמישי אתמול. טל בן חיים צפוי לפתוח בשני ובחמישי אם יוכל. למרות אווירת הנכאים, בבית"ר לא הרימו ידיים ואמרו: "ננסה להוציא משהו מול מכבי תל אביב, אבל בכל מקרה, אם ננצח בשלושת המשחקים הנותרים נגד בני יהודה, כפר סבא ואשדוד, יש לנו סיכוי טוב להיות לפלייאוף העליון, נילחם עד הסוף".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שחקנים ביקרו את הסגל: "מה שמכריע בבית"ר זה אם אתה יכול או לא יכול לעמוד בלחץ, הרבה מעבר לכישרון"/ברני ארדוב

4. מסקנה אחת שאפשר לקחת מהמשחק אתמול היא עד כמה נראית בית"ר אחרת ללא אביאל זרגרי. מדהים איזו דרך הילד הזה עשה עד שהביא למצב שהקישור של בית"ר נראה רך ופרוץ בלעדיו. אגב, אם מסתכלים על המאזן של בית"ר עם ובלי אביאל זרגרי, מבינים עד כמה הקשר הצעיר הפך לברומטר: עם זרגרי הקבוצה צברה 26 נקודות מתוך 48 אפשריות, קרוב ל-55% הצלחה. ללא זרגרי צברה הקבוצה 2 נקודות מתוך 18 אפשריות. באחוזים? משהו שדומה לקוטג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully