וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג זעם אחרי ההפסד: "כל הכסף הולך לפח". לאחר מכן צעק בשיחה עם המאמנים

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 23:36

הבעלים של בית"ר זעם אחרי ה-3:2 מול סכנין, נתן מכה על הזכוכית בתא שלו ואמר: "נמאס לי מזה, כל שנה אותו דבר". בשיחה עם המאמנים צעק: "איך באים כל כך רע למשחק הכי חשוב?". שי ברדה: "היה חוסר חשק". מימר עם 6 מ-6 בבכורות: "זה הזוי"

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 3:2/ספורט 2

העונה העגומה של בית"ר ירושלים נמשכה הערב (חמישי) עם הפסד ביתי 3:2 לבני סכנין. האורחים הגיעו למשחק הזה ממעמקי המקום האחרון, אבל צמד של כיאל ועוד שער של ברשצקי העניקו להם ניצחון מפתיע והנחילו מפח נפש נוסף למשה חוגג, שהיה עצבני בסיום, אמר: "כל הכסף הולך לפח" ונתן מכה על הזכוכית של התא שלו. חוגג הוסיף: "נמאס לי מזה, כל שנה אותו דבר".

בשיחה עם המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, הצעקות של חוגג נשמעו גם מחוץ למנהרה בטדי. הבעלים רתח על כל מה שזז: "איך שחקנים באים ככה למשחק כזה? זה משחק על עונה שלמה, מי שלא כשיר מבחינתי שלא יתלבש, מי שמשחק צריך לתת את כל מה שיש לו, אין דבר כזה עייפות". המאמן גם נשמע בביקורת על הצוות המקצועי: "עד הגול של סכנין לא נגענו בכדור, באנו כל כך רע למשחק הכי חשוב, למה זה צריך להיות ככה? לא יכול להיות שבחמש דקות הראשונות הקבוצה שיחקה כאילו סכנין זאת הקבוצה החזקה שזקוקה לנקודות, לא יכול להיות שיותר מדי שחקנים לא רצים במשחק. אף אחד לא עושה טובה, מי שעייף או לא כשיר שלא יעלה לשחק".

לאחר השיחה המשיך חוגג לביתו, כשמעמדם של שני המאמנים לא נמצא על הפרק.

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עונה מאוד מאכזבת. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

שי ברדה מאמן בית"ר ניסה להסביר את הההפסד: "זה מה שקורה כשאתה מרגיש בטוח מדי, לא מחויב ולא אכפתי. פתחנו את המשחק בצורה קטסטרופלית, אלה לא דברים שיכולים לקרות. אנחנו סובלים מעליות וירידות, אסור שזה יקרה. היום היה משחק חלש שלנו ולא יכול להיות שקבוצה רוצה יותר מאיתנו. זה לא יכול לקרות. אני חושב שסכנין רצתה הרבה יותר וזה לא יכול להיות פה. אנחנו נטפל בבעיה הזאת ויש לנו משחקים כדי לעשות את העבודה".

"בית"ר זה שם מחייב, היום לא עשינו את הדברים הבסיסיים ונענשנו. אי אפשר לעלות בכזה חוסר חשק. הרגשנו בטוחים מדי. זה לא משנה מי משחק. הקבוצה הייתה אמורה להיות הרבה יותר מחויבת. יש סגל מספיק טוב, אני לא מאשים שחקן כזה או אחר אלא גם אותנו המאמנים. נצטרך לתת את הדעת. פלייאוף עליון כרגע לא רלוונטי, הקבוצה קודם כל צריכה להיות מחויבת".

איתמר ניצן, שוער בית"ר שנקלע למשחק חלש והיה לו חלק בשניים מהשערים שספגה קבוצתו, אמר: "אני לא חושב שהיה חוסר אכפתיות או חוסר מחויבות, אלא חוסר יציבות. אנחנו נשברים מהר. לא זו הדרך להשיג את המטרות שלנו. זה החוסר יציבות שמאפיין אותנו כל העונה. כולנו לא שיחקנו מספיק טוב היום וזו התוצאה. עומס פיזי זה תירוצים, יש לנו סגל מספיק רחב ואני לא רוצה לתרץ. כל עוד יש צ'אנס לפלייאוף העליון נמשיך להילחם. כולנו מאוכזבים, לא רק משה חוגג. רצינו לשמח את הקהל ואת כל מי שקשור למועדון הזה. זה כואב".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 2:3 בטדי את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
בירם כיאל שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
נתן הצגה. בירם כיאל/ברני ארדוב

שרון מימר: "זה מתחיל להרגיש שזה הזוי, אולי צריך לפתוח תחקיר. לא יודע אם יש תקדים ל-6 מ-6 בבכורות. אני שמח, מגיע לשחקנים כל הקרדיט. אלה שחקנים שהיו במקום האחרון ולא כבשו הרבה זמן. מי שלא היה מתחת לקו האדום לא יודע כמה לחץ יש. אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו שקט. מה הלאה? אלוהים יודע מה יהיה. אנחנו מתעסקים רק בקרית שמונה עכשיו. באתי למשימה של 11 משחקים כדי להשאיר את סכנין בליגה. זה ניצחון חשוב שייתן לנו ביטחון למשחק. המחויבות והרצון הביאו את שלושת השערים, ונצטרך להביא את זה גם להמשך".

על בירם כיאל: "מגיע לו כל הכבוד, הוא הקריב את עצמו למרות שהוא לא בריא במאה אחוז. הוא לא עוד שחקן, יש לו דברים מעבר ואני שמח לאמן שחקן ברמה גבוהה כזו. הלוואי שיישאר בריא כמה שיותר ויעזור לסכנין".

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גם התרומה שלו מהספסל לא הספיקה. אלירן עטר המאוכזב/ברני ארדוב

בירם כיאל מצטיין המשחק דיבר על המאמן היוצא והנכנס ואמר: "שמחתי להכיר את ניסו אביטן בתור בנאדם, בתור גבר, מאמן שרצה להצליח. לצערנו כולנו נקלענו לסיטואציה שלא הבאנו תוצאות. אי אפשר להחליף את השחקנים אז בהנהלה עשו מה שעשו והביאו מאמן חדש. זה תמיד נותן פוש לשחקנים. הקבוצה הגיעה למצב הזה לא בגלל המאמן אלא בגלל השחקנים, ולא עשינו את מה שצריך בחודשיים האחרונים. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שקל להפיל הכול על המאמן, אבל אם לא ניקח אחריות נמצא את עצמנו במקום לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully