וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי חיפה אחרי ההפסד: "ביכולת כזו אי אפשר לגנוב פעמיים"

7.3.2021 / 7:32

למרות ההפסד למכבי פתח תקוה והניצחון הדחוק על הפועל תל אביב, הירוקים יודעים: "אנחנו עדיין הקבוצה הטובה בליגה, אבל חייבים להתאפס". ביקורת במועדון על משחק ההגנה והקישור המרכזי. ארד, טואטחה ומאיר עשויים לשוב להרכב מול בני יהודה, רוקאביציה ישוב לסגל

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

עיקרי הדברים

  • - במכבי חיפה מאוכזבים אחרי ההפסד אך יודעים: "אנחנו הקבוצה הטובה ביותר בליגה".
  • - ביקורת בקבוצה על משחק ההגנה והקישור המרכזי
  • - ארד, טואטחה ומאיר עשויים לשוב להרכב מול בני יהודה, רוקאביציה ישוב לסגל?
שחקן מכבי חיפה, נטע לביא. מאור אלקסלסי
"אנחנו חזק במאבק האליפות". לביא מאוכזב בסיום/מאור אלקסלסי

1. אכזבה קשה במכבי חיפה אחרי ההפסד 2:0 למכבי פתח תקוה אמש (שבת). עוד לפני המשחק מול החניכים של גיא לוזון, דיברו במכבי חיפה על כך שמדובר בסוג של משחק עונה עבורם - מפגש שהגיע בתום סדרת משחקים ארוכה ועמוסה, במהלכה נאלצה הקבוצה להסתדר עם חיסורים רבים. אלא שתוכניות לחוד ומציאות לחוד. כבר במחצית הראשונה היה נראה שהירוקים ממשיכים ביכולת מהמשחק מול הפועל תל אביב. "צריך להודות, נראינו פשוט גרוע", קבע שחקן בקבוצה. "מכבי פתח תקוה עלתה עלינו בכל פרמטר. נגד הפועל תל אביב הצלחנו לחלץ ניצחון אבל ביכולת כזו אי אפשר 'לגנוב' עוד ניצחון. בראייה כוללת על העונה עד כה אנחנו הקבוצה הטובה ביותר בליגה אבל אנחנו חייבים לחזור ולהיות כאלה מיד".

כעת במכבי חיפה יחכו למשחקה של מכבי תל אביב מחר מול בית"ר ירושלים ואם הצהובים ינצחו, הירוקים ירדו לראשונה מאז המחזור השמיני למקום השני ויאבדו את הבכורה בעיתוי גרוע מאוד עבורם. "אין ספק שיש משמעות מנטלית למקום הראשון", אמר שחקן בקבוצה. "הובלנו בפער של שמונה נקודות לפני המשחק מול מכבי תל אביב ועכשיו כנראה שמטנו את הכול. אין ספק שאנחנו חייבים להתאפס". למרות ההפסד, בצוות המקצועי לא מתכוונים לשטוף את השחקנים יתר על המידה ויעבדו איתם בצד המנטלי על מנת להבהיר להם ששום דבר לא סגור. "עם כל הכאב, אנחנו חזק במאבק האליפות", אמר גורם בקבוצה. "זה יילך עד הסוף. אנחנו מספיק חזקים כדי לזכות השנה באליפות".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יעניק מנוחה למספר שחקנים. בכר/מאור אלקסלסי

2. מלבד התחושה הכללית, במועדון נשמעו ביקורות על משחק ההגנה והקישור המרכזי. המאמן ברק בכר החליט לתת את הקרדיט לעאיד חבשי אך זה כמו יתר חבריו להגנה אכזב והתיאום בינו לבין ארנסט מאבוקה הוביל ללא מעט מצבים של היריבה. "אסור לבוא לשחקן כזה או אחר בטענות", קבע אחד מהשחקנים הבכירים. "כולנו נראינו רע כקבוצה וכיחידים".

בכר יעניק מנוחה בימים הקרובים למספר שחקנים אך עושה רושם שלקראת המפגש מול בני יהודה עופרי ארד יחזור להרכב כשגם טאלב טואטחה ורז מאיר עשויים למצוא עצמם שוב ב-11. "אסור לנו לחזור לספוג שערים קלים כמו בתחילת העונה", אמר גורם בקבוצה. "זה היה הכוח שלנו - שידענו לבלום את היריבה למינימום מצבים. במשחקים האחרונים יש התרופפות וככה קשה הרבה יותר לנצח כי אתה למעשה רודף אחרי היריבה".

שחקן מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה. ., מאור אלקסלסי
ישוב סוף סוף לסגל? רוקאביציה/מאור אלקסלסי, .

3. בכר יכול להתעודד מהעובדה שכעת תזכה הקבוצה ליותר משבוע של מנוחה ובעיקר מכך שכמה שחקנים שחזרו ישובו לסגל. דולב חזיזה יחזור לסגל אחרי הרחקה של ארבעה משחקים וישוב ישירות להרכב, גם גודסווי דוניו שסבל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי ישוב לפעילות ויהיה בסגל למשחק מול בני יהודה כשהבשורה הגדולה מבחינת מכבי חיפה היא העובדה שניקיטה רוקאביציה ישוב לסגל. מי שמדאיג מעט את הירוקים הוא צ'ארון שרי שדיווח על כיווץ במפשעה. ההולנדי ייבדק ביום ראשון ובמועדון מקווים שלא מדובר בפציעה קשה מדי. מי שספג אמש כרטיס צהוב חמישי היה סאן מנחם והוא ייעדר ממשחק הגביע נגד מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully