וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון חגג את הניצחון על מכבי חיפה: "0:4 או 0:5 היה יותר משקף"

מאמן מכבי פתח תקוה כיכב גם בעמדת הריאיונות: "מקווה שבתקציר יהיה זמן לראות את כל המצבים שלנו. היינו הקבוצה הטובה, הדומיננטית, ששלטה, שסיכנה, שבעטה. זה ממש לא הניצחון הכי גדול שלנו העונה, אלו רק עוד שלוש נקודות"

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

במכבי פתח תקוה ניסו לשדר עסקים כמעט כרגיל הערב (שבת), אבל קשה היה לא להבחיםן בשמחה האדירה אחרי ה-0:2 בחוץ על מכבי חיפה. החבורה של גיא לוזון כבר ניצחה העונה את מכבי תל אביב בחוץ וכעת עשתה זאת גם למוליכת הטבלה.

"אם יש משהו שמאפיין אותנו זה חוסר פחד. פחד זה מושג שלא קיים אצלנו", אמר לוזון בסיום, "הקבוצה הטובה, הדומיננטית, ששלטה, שסיכנה, שבעטה - היא זו שניצחה. תוצאה שהייתה משקפת זה 0:4 או 0:5 ואני מקווה שבתקציר יהיה מספיק זמן להראות את כל המצבים שלנו".

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון. מאור אלקסלסי
"פחד זה לא מושג שקיים אצלנו". לוזון/מאור אלקסלסי

לוזון הוסיף: "מגיע קרדיט עצום לשחקנים. היה לנו משברון לפני 2-3 שבועות וידענו להרים את עצמנו. לקראת המשחק הזה לא דיברנו בשום שלב על תיקו או לחלץ נקודה, אלא על ללחוץ, להשפיע, להתקיף. זה ממש לא הניצחון הכי גדול שלנו העונה, זה בסך הכול עוד ניצחון ועוד שלוש נקודות".

המאמן סיכם: "אנחנו צריכים להמשיך להישאר צנועים. הפלייאוף העליון? ברור שנעשה הכול להיות שם. השחקנים עושים עבודה גדולה, אבל מגיע קרדיט גדול גם לכל הצוות. כולם כולל כולם עושים עבודה גדולה".

נאור סבג שתופקד בעמדה מאוד מאוד קדמית: "כל משחק מגיעים באמונה אני שמח שהיום הבאנו את היכולת. הניצחון הזה בהחלט מגיע לנו. אני חושב שמגיע לנו להיות בפלייאוף העליון ומקווה שזה יהיה ככה כי שום דבר לא סגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully