וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטפלד מתקרב לחוזה חדש, סגל שוב נעדר, אבוקסיס חושש מירידה

6.3.2021 / 17:13

במכבי נתניה נוטים להמשיך עם ההולנדי, הבעלים לא הגיע ל-0:1 על בני יהודה. המאמן האורח: "בלי לכבוש אנחנו עלולים לרדת"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:1 על בני יהודה/ספורט 1

0:1 קטן ויקר על בני יהודה, הקפיץ היום (שבת) את מכבי נתניה לפחות זמנית עד המקום הרביעי בליגת העל והצהובים-שחורים לא מתכוונים לוותר על הפלייאוף העליון עד סיום המרוץ הצמוד. נתניה לא נכנסה טוב למשחק, אבל החל מהדקה ה-20 השתלטה עליו לחלוטין וגם הייתה יכולה לנצח בתוצאה גבוהה יותר.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
שלוש נקודות והחמצה בלתי נתפסת. שחקני מכבי נתניה/ברני ארדוב

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל לא הגיע הערב למשחק של קבוצתו בפעם השנייה ברציפות. סגל גזר על עצמו להפסיק להגיע למשחקי מכבי נתניה כל עוד אין קהל במגרשים. סגל הוא אחד מבעלי הקבוצות הבודדים שמגדיר את עצמו כאוהד מכבי נתניה לפני שהוא בעליה והוא גם מקפיד לשבת בין האוהדים כבר שנים ארוכות. נגד מכבי פתח תקווה במושבה באמצע השבוע שעבר נפקד מקומו של סגל וכך גם הערב בניצחון על בני יהודה. סגל יתמוך בישיבת דירקטוריון המנהלת מחרתיים במתווה החזרת הקהל שהציע משרד הבריאות וכך גם הוא יוכל לחזור ליציעים.

שלוש הנקודות שהושגו הערב מקרבות את מכבי נתניה לפלייאוף העליון וגם את ריימונד אטפלד להצעה לחוזה חדש. למאמן אין סעיף שמקנה לו הארכת חוזה אוטומטית אם הקבוצה תסיים בין שש הראשונות, אבל קרוב לוודאי שסגל והמנכ"ל ניב גולדשטיין, שהביא את אטפלד מהליגה הלאומית, ירצו שההולנדי ישאר לעונה הבאה אפילו אם ברגע האחרון מכבי נתניה לא תשיג את הכרטיס המיוחל לפלייאוף העליון.

עוד בוואלה!

שדה שוב כבש, מכבי נתניה ניצחה את בני יהודה 0:1

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה יובל שדה. ברני ארדוב
"לא להגיע לפלייאוף העליון יהיה מאכזב באופן לא נורמלי". שדה/ברני ארדוב

אטפלד עצמו סיכם: "קשה למצוא שטח מול קבוצות כמו בני יהודה, אז צריך הרבה סבלנות. זו יריבה שמאטה את המשחק ומחכה שתטעה כדי לעשות מתפרצת ואני חושב שהתמודדנו איתה היטב. היו לנו הזדמנויות, היה קשה לשחק אחרי הפסקה מאוד קצרה, זו תוצאה טובה".

בדקה ה-97, במהלך האחרון של המשחק, עומר ניראון האורח עלה לכדור קרן ברחבה של נתניה, המארחת הרחיקה ויצאה להתקפה מתפרצת ולמרות שהייתה עם ארבעה שחקנים מול אחד בלבד, לאמק בנדה איכשהו הצליח להחמיץ. אטפלד אמר בחיוך: "בדיוק אמרתי לקצין התקשורת שאם למישהו יש בעיות לב, שלא יבוא לצפות במכבי נתניה כי הוא יחטוף התקף לב. כנראה שגם כשהשער ריק, אנחנו רוצים לגרום לצופים הנאה".

המאמן ההולנדי החמיא לרז כרמי, שעמד בין הקורות במקום דני עמוס הפצוע: "דני הוא שחקן מפתח, אבל כרמי עשה עבודה מצוינת והיה סולידי. הוא התמודד יפה עם ההמתנה הארוכה להזדמנות ואני שמח בשבילו. כולם עשו היום את העבודה".

יובל שדה: "לא מעניין מי הבקיע, העיקר שאנחנו מנצחים. סימנו אותנו כקבוצה חלשה, אבל יש לנו מטרה להגיע לפלייאוף העליון. האמנו מההתחלה, אנחנו עובדים קשה, המאמן דוחף אותנו כל הזמן. הבנו שאנחנו קבוצה שיכולה להתמודד על כל דבר. לא להגיע לשם יהיה מאכזב באופן לא נורמלי".

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
מתגעגע לליואיץ' וזנטי. אבוקסיס/ברני ארדוב

בני יהודה נותרה במקום האחרון והיא סופרת שער אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים. המאמן יוסי אבוקסיס אמר: "התחשוות רעות. היה לנו מצב מצוין לעלות ליתרון במחצית הראשונה והחמצנו. יש לנו בעיה קשה מאוד בהבקעת שערים. בהגנה אנחנו מאורגנים ומסודרים, אבל בהתקפה הרבה שחקנים לא מספקים את סחורה. אנחנו לא מגיעים למצבים וגם כשכן, אנחנו מחמיצים. בלי לכבוש אנחנו עלולים לרדת ליגה".

המאמן המשיך: "ליואיץ' בקושי ב-2-3 חודשים האחרונים, גם זנטי חסר ואלה שני שחקנים שאמורים להוסיף לנו ולשפר את האחרים. הם שחקני ההכרעה שיכולים להביא איכויות, אבל גם מי שמשחק צריך להביא יותר".

אבוקסיס סיכם: "הגעתי לפני חודש, אני מנסה לשפר. רואים שלבצ'יראי קשה כי הוא לא שיחק הרבה זמן, לא הצלחנו להתחזק יותר מדי בינואר. קבוצת תחתית צריכה לכבוש מהמצבים שלה. כמובן שהאחריות עלי, נעשה הכול כדי להישאר בליגה".

אלמוג בוזגלו: "צריכים להשתפר בחלק האחרון. כל הליגה על הגב שלנו, צריכים לנצל את המצבים כי אנחנו לא מגיעים להרבה כאלה. יש עוד הרבה משחקים, אנחנו במרתון ויש עוד זמן לתקן. אנחנו לא מספיק מרוכזים בפעולה האחרונה, יש לנו שחקנים טובים ואני מאמין שזה יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully