וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה מקסימום 1,500 צופים באצטדיון, בעלי הקבוצות יצטרכו להצביע

עודכן לאחרונה: 6.3.2021 / 22:51

שרי הממשלה לא הפתיעו וכעת המתווה יגיע לאישור הקבוצות. ראש הממשלה נתניהו: "נמצא את הדרך לפתוח את הכדורגל בהקדם"

צפו: אוהדי מכבי חיפה לפני המשחק נגד מכבי פתח תקוה/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מנהלת הליגות ובעלי קבוצות ליגת העל בכדורגל קיבלו הערב (שבת) באכזבה את הודעת הממשלה, לפיה אושר רק מתווה 1,500 הצופים. במנהלת פעלו ביומיים האחרונים ישירות מול משרדי הממשלה כדי לנסות ולקבל היתר לשליש מקיבולת האצטדיונים, כפי שביקשו ממשרד הבריאות, אבל כעת יצטרכו לקיים הצבעה בין בעלי הקבוצות לאשר את המתווה של משרד הספורט: 1,500 לאצטדיונים גדולים ומחצית מכך לאצטדיונים קטנים.

ההקלות שאושרו:

1. מגבלת תפוסה: עד 500 במקום סגור ועד 750 איש בשטח פתוח.

2. באולם או אצטדיון מעל 10,000 מושבים: עד 1,000 איש במקום סגור ועד 1,500 איש במקום פתוח.

3. מכירת כרטיסים מראש בלבד, ישיבה במקומות מסומנים, ניתן לעמוד בסמוך למושב, לא ניתן לקיים אירוע או הופעה בעמידה וללא מקומות ישיבה מסומנים. האירוע יתקיים ללא ריקודים, ללא מכירה והגשה של מזון ושתיה, איסור אכילה במקום, וכן חובת שמירת מרחק.

מי שהביעו הערב את מחאתם היו אוהדי מכבי חיפה, שכ-200 מהם הגיעו לתמוך בשחקנים לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה וקראו: "התחסנו כמו שביקשתם, שמרנו מרחק, למה אנחנו לא יכולים להיכנס?".

אלונה ברקת ביציע במשחק של הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"לאפשר לכמה שיותר אוהדים ליהנות מחווית הכדורגל". אלונה ברקת/לירון מולדובן

בשיחה עם וואלה! ספורט אמרה מוקדם יותר הערב אלונה ברקת: "אני תומכת מלאה בחזרת הקהל. חייבים לפעול להעלאת המספר של 1,500 צופים ולאפשר לכמה שיותר אוהדים ליהנות מחווית הכדורגל. האצטדיונים גדולים ויש מקום להכיל כמה שיותר אוהדים. אני לא רואה שום סיבה שבאצטדיון גדול כמו שלנו, לא יוכלו להיכנס 40 אחוז מהקיבולת".

בעלי מכבי נתניה אייל סגל הצטרף אף הוא לקריאה הזו ואמר: "חייבים להחזיר את הקהל ויפה שעה אחת קודם. כל עיכוב מהווה פגיעה בלתי הפיכה בדור הצעיר של האוהדים ובפוטנציאל העתידי של הקהל".

ג'קי בן זקן העומד בראש מ.ס. אשדוד, יוכל על פי המתווה המוצע להכניס רק 750 צופים. "אני בעד, זה עדיף על כלום", אמר בן זקן.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ לא צפוי לתמוך במתווה החזרת הקהל במספרים שהציע משרד הבריאות.

כתבתנו טל שלו מוסיפה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב: "נמצא את הדרך לפתוח את הכדורגל בהקדם, במהרה בימינו כי אנחנו מאמינים בכדורגל". נתניהו נפגש עם יו"ר התאחדות הכדורגל אורן חסון, שר הבריאות, סגן שר הבריאות, ואמר: "אני אוהב כדורגל ובגילי המתקדם אפילו עדיין משחק כדורגל. למדת פעם לרכב על אופניים, לא שוכחים את זה כל החיים. נשמח לעזור לפתוח מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully