וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס לייקרס בעקבות האקס, קארוסו מבוקש, בול יעבור לניקס?

האלופה מתגעגעת למגי, הגארד יהפוך לשחקן חופשי וצפוי לשדרג את שכרו. הקבוצה מהתפוח הגדול מתעניינת גם ברוז'יר

שחקן קליבלנד קאבלירס לארי נאנס. רויטרס
מבוקש. נאנס ג'וניור/רויטרס

ב-NBA ממשיכים לנצל את פגרת האולסטאר ולעסוק בשמועות ודיווחים על טריידים אפשריים בין הקבוצות. ניו יורק ניקס מעוניינת להתחזק בגארד, לוס אנג'לס לייקרס מתגעגעת לאקס ולא מעט קבוצות מעוניינות לצרף את כוכב קליבלנד.

* שש שנים לאחר שנבחר במקום ה-27 בדראפט על ידי לוס אנג'לס לייקרס, לארי נאנס ג'וניור מתחיל לפרוע שטרות. הפורוורד בן ה-28 של קליבלנד רושם עונה טובה במדי הקאבס; ב-19 משחקים העונה הוא מעמיד ממוצעים של 9.3 נקודות למשחק, 6.8 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים וכמעט 2 חטיפות. בעקבות זאת, לא מעט קבוצות מעוניינות לצרפו, כך לפחות על פי כריס פדור מ-Cleveland.com. "מינסוטה, בוסטון, מיאמי ופילדלפיה מתעניינות בו וינסו לצרפו עד לטרייד דד ליין".

לונזו בול שחקן ניו אורלינס מול בוגדן בוגדנוביץ' שחקן סקרמנטו. GettyImages
יגיע לניו יורק? בול/GettyImages

* אחרי הדיווחים על כך שכוכב פיניקס, דווין בוקר, היה רוצה לעבור לניו יורק ניקס, בניו יורק פוסט מדווחים שהניקס לא ימתינו לגארד הסאנס, וינסו לצרף גארד אחר - את לונזו בול מניו אורלינס או טרי רוז'יר משארלוט.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס ג'אבל מגי. GettyImages
בלייקרס מתגעגעים. מגי/GettyImages

* לוס אנג'לס לייקרס רוצה לצרף בחזרה את הסנטר ג'בייל מגי, ששיחק בשורותיה לפני שעזב לקליבלנד בנובמבר, כך על פי הלוס אנג'לס טיימס. הלייקרס החליטו לחתוך את מגי בשל השכר הגבוה שהרוויח, אך לא מרוצים מיכולתו של מארק גאסול שהגיע במקומו. על פי הדיווח, שיחות בין הצדדים כבר החלו.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס אלכס קארוסו. GettyImages
מגיע לו. קארוסו/GettyImages

* אלכס קארוסו ממשיך להשתפר, ונראה שבקרוב סוף סוף יבוא על שכרו. גארד הלייקרס שמרוויח 2.7 מיליון דולר בעונה, יהפוך לשחקן חופשי ועל פי דיווחים ב-ESPN לא מעט קבוצות ינסו לצרפו, כשכרו צפוי לזנק לאזור 10 מיליון דולר בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully