וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב: סלליך, אקולטסה, אגודלו ורוזה אמורים לשוב לסגל

הקבוצה מבירת הנגב תיהנה מחזרתם של חלק מפצועיה הרבים (א' , 20:30, ספורט3). קלינגר: "בטוח שהשחקנים מודעים לחשיבות המשחק"

מחזור 24הסתיים07/03/2021
הפועל באר שבע
    0
    • (44) עביד
    הפועל תל אביב
    תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 2

    הפועל באר שבע

    אחרי כמה משחקים בהם בקושי הצליחו למלא סגל בשל כמות עצומה של פצועים, הפועל באר שבע צפויה לקבל מחר (ראשון, 20:30, ספורט3) מול הפועל תל אביב חלק מפצועיה הרבים. סינטאיהו סלליך, אלטון אקולטסה וג'ונתן אגודלו שחסרים כבר זמן רב, אמורים לחזור לסגל וגם שחקן הכנף הברזילאי פארליי רוזה שטרם עלה עלה לשחק מאז שהצטרף בגלל שנפצע באימונים הראשונים, אמור לקבל דקות בכורה בקבוצה.

    באימון היום יתברר סופית אם שגיב יחזקאל וחאתם עבד אלחמיד כשירים לשחק אחרי שנפצעו ביום רביעי בקרית שמונה ונאלצו לצאת. ההערכה היא ששניהם ישחקו במשחק החשוב.

    מי שיחסר הוא ז'וזואה שירצה עונש של חמישה צהובים לפני שירצה במחזור הבא עונש נוסף בגין ההרחקה במשחק מול עירוני קרית שמונה. במועדון מקווים ומצפים שתובע ההתאחדות ניר רשף יסתפק בהרחקה האוטומטית ולא יעמיד את ז'וזואה לדין מה שיביא אותו שוב לבית הדין המשמעתי או שלכל היותר יגיעו עם הקבוצה להסדר טיעון לפיו הפורטוגלי יקבל עונש על תנאי.

    פארליי רוזה שחקן הפועל באר שבע. ., אריאל שלום
    אמור לקבל דקות ראשונות. רוזה/אריאל שלום, .

    הפועל תל אביב

    למרות ההופעה הטובה מול מכבי חיפה, הפועל תל אביב היא עדיין חלק אינטגרלי מהתחתית הבוערת והאדומים לא יכולים להרשות לעצמם הפסד נוסף שיעצור את השיפור שחל מאז הצירופים של ינואר. ניר קלינגר לא תרגל 11, אך נראה כי לא יעשה שינויים, גם בהתחשב בכך שאדי גוטליב עדיין אינו כשיר וארבעה שחקנים נוספים מחלימים מקורונה. אם בכל זאת יעשה המאמן שינוי, הוא עשוי לנסות משהו אחר בחלק הקדמי, כאשר בתרגולים שונים ניסה את גיל יצחק ורז שטיין. ישנה גם אפשרות לעבות את הקישור, כשעומרי אלטמן ישחק בתפקיד קדמי יותר, אך הסיכויים לכך נמוכים.

    המאמן קלינגר, שירצה עונש הרחקה ולא יוכל לעמוד על הקווים, אמר לקראת המשחק: "המשחק מול מכבי חיפה מאחורינו, אנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו רוצים לשמר את היכולת, והמשחק מול באר שבע הוא חלק מסדרת המשחקים הקשה שיש לנו. אנחנו רוצים להתמודד עם הקשיים והאתגרים, ואני בטוח שהשחקנים מודעים לחשיבות המשחקים האלה, ובמיוחד המשחק מחר בטרנר. אני מקווה שנוכל להשתמש בחלק מהשחקנים שחוזרים, אבל עדיין סובלים מסגל קצר. בכל מקרה, שום דבר לא מהווה תירוץ ולא נשתמש בזה".

    איאד אבו עביד הוסיף: "היה מבאס לצאת רק עם המחמאות מהמשחק מול מכבי חיפה. מצפה לנו משחק קשה בטרנר, הצוות המקצועי הכין אותנו מצוין ונבוא להילחם ולהשיג את הנקודות".

    איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב. ., אריאל שלום
    "נבוא להילחם". איאד אבו עביד/אריאל שלום, .

    טריוויה

    * 104 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהפועל תל אביב מובילה 33:43 בניצחונות ועוד 28 משחקים לא הוכרעו.

    * הפועל תל אביב לא ניצחה בבאר שבע בשמונת הניסיונות האחרונים, מאז ה-1:2 בווסרמיל בפברואר 2013.

    * שתי הקבוצות הן מלכות התיקו של ליגת העל: הפועל באר שבע עם תשעה משחקים שלא הוכרעו והפועל תל אביב עם שמונה כאלה.

    * הפועל באר שבע לא ניצחה בשלושת משחקי הבית הקודמים. הפעם היחידה שהיה לה רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון בטרנר, הייתה במרץ 2016. רק שאז אלה היו ארבע תוצאות תיקו בדרך לאליפות.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל בר נתן
    אצטדיון: טרנר

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully