וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה מתנצל: "אמרתי את הדברים בסערות רגשות, זה לא כוון לשופט"

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 12:46

כוכב הפועל באר שבע התייחס להרחקה ולדברים שהשמיע לאחריה: "הרגשתי שלוקחים ממני את המשחק שאני כל כך אוהב שלא בצדק". פוקסמן הזהיר אותו עוד לפני האדום, בקבוצה חוששים מהדו"ח שעלול להוביל לבית הדין

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 2

תחושות קשות בהפועל באר שבע וחשש כבד מפני דו"ח השופט דוד פוקסמן שעלול להוביל להתייצבות נוספת של ז'וזואה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בשבוע הבא. גם המשקיף במשחק אתמול (רביעי) בקרית שמונה איציק כהן צפוי להגיש דו"ח ובו הוא מתכוון לפרט את האירוע שהיה בסיום המשחק ליד חדרי ההלבשה, במהלכו התפרץ הפורטוגלי לעבר כהן ולעבר הקוון בקללות ובאיומים בשל הרחקתו כמה דקות קודם.

בהפועל באר שבע כעסו על כך שפוקסמן שלף צהוב שני וכרטיס אדום לעבר ז'וזואה, אבל השופט סיפר לאנשי המועדון שעוד במהלך המשחק (דקה 57) הוא פסק על בעיטה חופשית לטובת הפועל באר שבע וגם באותו מקרה ז'וזואה מיהר לשחרר את הכדור לפני שריקת השופט. פוקסמן הזהיר את הקשר שבפעם הבאה הוא לא יבליג ("בפעם הבאה אני לא מוותר לך") וגם בתוספת הזמן כשפסק לכדור חופשי נוסף, הוא רץ לעבר ז'וזואה סימן לו וגם לספסל הפועל באר שבע שהשחקן צריך לחכות לשריקה שלו לפני שהוא משחרר את הכדור החופשי.

"אני מתנצל מעומק הלב על דברים שזרקתי לחלל האוויר בסיום המשחק אתמול בקרית שמונה", אמר היום הכוכב. "הדברים נאמרו ברגע של סערת רגשות ותסכול גדול. ברגעים כאלו אנו אומרים דברים מבלי להתכוון למשמעות המילולית שלהם. האמירות לא כוונו כלפי השופט או כלפי מישהו ספציפי, אלא הביעו את התסכול הגדול שהרגשתי מהרחקה שלא הגיעה לי. רק לאחרונה חזרתי לשחק מהרחקה והרגשתי שלוקחים ממני את המשחק שאני כל כך אוהב שלא בצדק. אני אוהב את המשחק ומחויב כולי להצלחת הקבוצה שלי".

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה עם שופט הכדורגל דוד פוקסמן. מאור אלקסלסי
שוב מסתבך. ז'וזואה/מאור אלקסלסי

ז'וזואה היה אמור גם כך להחמיץ את המשחק מול הפועל תל אביב בטרנר ביום ראשון בגלל חמישה כרטיסים צהובים. כעת הוא גם יחמיץ בגלל האדום הישיר את המשחק מול מכבי פתח תקווה ועלול כאמור לקבל זימון לבית הדין, אותו הוא מכיר היטב מפרשת היריקה, ואז קרוב לוודאי שיקבל הרחקה גם מהמשחק מול בני יהודה במחזור האחרון של הליגה הסדירה.

אם הכוכב אכן ייעדר משלושת המשחקים הקרובים, הפועל באר שבע תקטין את סיכוייה להתברג בפלייאוף העליון. ההשפעה והנוכחות שלו היו מאוד ברורים גם אתמול והוא היה מעורב כמעט בכל מהלך. הנקודה אמש בקרית שמונה מאוד חשובה כיוון שהיריבה נאבקת עם באר שבע על מקום בפלייאוף ולפחות ז'וזואה שאיזן את התוצאה, דאג שקרית שמונה לא תיקח 3 נקודות.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. מאור אלקסלסי
לא יהיה לו קל. רוני לוי/מאור אלקסלסי

משחק המפתח כעת הוא ביום ראשון מול הפועל תל אביב שנאבקת על חייה. מעבר לז'וזואה, עלולה הפועל באר שבע לשחק ללא שגיב יחזקאל שנטש את המשחק אמש עם פציעת קרסול חריפה וכשירותו תיבחן ביומיים הקרובים. חאתם עבד אלחמיד גם הוחלף בגלל פציעה אבל הוא צפוי להיות כשיר עד יום ראשון.

הקבוצה של רוני לוי עשויה לקבל למשחק את סינטיאהו סלליך, אלטון אקולטסה ופארליי רוזה שכבר עשו סימנים שלשום באימון שהם קרובים לחזרה לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully