וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקסמן יגיש דו"ח שיפוט חריף, ז'וזואה עשוי לספוג עונש חמור

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 22:47

כוכב באר שבע שוב איבד את העשתונות והורחק ב-2:2 מול עירוני ק"ש. רוני לוי: "האדום מיותר". רפואה: "נהיה בפלייאוף העליון"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 2

בהפועל באר שבע קיוו לחזור הערב (שלישי) למסלול הניצחונות בליגת העל לאחר שלושה משחקים, אך נפרדו ב-2:2 מול עירוני קרית שמונה, שיכולה הייתה לצאת גם עם מלוא הנקודות. האורחת נחלצה מהפסד בעור שיניה ועל הדרך גם הפסידה את כוכבה הגדול ז'וזואה, ששוב לא שלט בעצביו והורחק בכרטיס צהוב שני, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן לאחר דיבורים מיותרים עם השופט דוד פוקסמן. באר שבע במקום החמישי עם 33 נקודות, קרית שמונה במקום השביעי, כשהיא רחוקה שתי נקודות מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון.

באשר לז'וזואה, הוא עלול להסתבך בעקבות ההרחקה שלו הערב. שופט המשחק דוד פוקסמן מתכוון לכתוב בדו"ח שיגיש מחר כי קשר הפועל באר שבע חיכה בסיום המשחק לקוון ולמשקיף, איים עליהם וקילל אותם. עם השופט הראשי לא היה לפורטוגלי דין ודברים, אבל דבריו לקוון ולמשקיף עלולים להחריף את עצם הכרטיס האדום שספג. בשל כך, ייתכן כי כוכב באר שבע יחזור רק בפלייאוף, לאור העובדה שמול הפועל תל אביב הפורטוגלי לא יוכל לשחק בשל צהובים, בעוד מול מכבי פתח תקוה הוא ירצה עונש הרחקה קודם.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. מאור אלקסלסי
לדעתו האדום לז'וזואה היה מיותר. רוני לוי/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי: "האמת שלא ראיתי מה קרה עם ז'וזואה, זה קורה לפעמים בכדורגל, יש אמוציות. נראה שלקבל אדום על דבר כזה נראה לי קצת מוקדם. זה נראה לי מיותר ונמהר מדי. רצינו לנצח, ידענו שאנחנו באים למשחק קשה מאוד מול יריבה שגם מתמודדת על מקום בפלייאוף העליון".

על היכולת של הקבוצה: "אני די מרוצה מהמשחק שלנו, למרות השער שספגנו ממצב נייח. עובדתית היו לנו רק יומיים מנוחה, וזה משמעותי מאוד. הרבה שחקנים חסרים לנו, ולא אחד או שניים - אלא שמונה. אלה ששיחקו עשו עבודה טובה, אבל מבחינת רוטציה לא היו לנו יותר מדי אפשרויות. זה קשה, אני מודאג מלא מעט דברים אבל אני מאמין שהקבוצה עוד תעשה דברים יפים. ז'וזאה הוא ללא ספק שחקן משמעותי שעושה את ההבדל, ואני מקווה שהוא לא יורחק מעבר למשחק אחד. יש הרבה דברים טובים ואני סומך על קבוצה".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה. מאור אלקסלסי
מאמין בשחקניו. רפואה/מאור אלקסלסי

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה: "מתסכל מאוד. בלו"ז המטורף הזה אני יכול להגיד כל הכבוד לשחקנים. בדקות האחרונות הם נפלו מהרגליים והרגשתי את זה. אני גאה בבחורים, השחקנים נתנו פה את המקסימום. כל עוד יש סיכוי לעלות לפלייאוף העליון אני לא אוותר, וגם השחקנים הראו היום שהם לא מתכוונים לוותר. אני מאמין שיש עוד סיכוי, הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות את הדברים כמו שאנחנו רוצים. אנחנו נצליח להגיע לפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully