וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט בדרך למהפכה, דווין בוקר יעבור לניו יורק ניקס?

עודכן לאחרונה: 6.3.2021 / 10:12

בבליצ'ר טוענים שגלינארי, קולינס והרטר עשויים להגיע מאטלנטה בתמורה לאוברה, לוני, פסקל ו-3 בחירות דראפט. כוכב פיניקס חולם על מעבר לתפוח הגדול ואיפה יחתום טאקר?

בתקשורת האמריקאית ניצלו את פגרת האולסטאר כדי לעסוק בשמועות על טריידים אפשריים לקראת היום האחרון שבו ניתן יהיה לבצע העברות ב-25 במרץ.

דווין בוקר, פיניקס סאנס, נשמר על ידי טריי ברק, דאלאס מאבריקס. GettyImages
חולם לשחק בניו יורק. בוקר/GettyImages

* על פי חלק גדול משחקני הליגה, דווין בוקר נחשב לאחד הכוכבים הכי לא מוערכים. למרות זאת, כוכב פיניקס, שנבחר לאולסטאר אך ייעדר ממנו בשל פציעה (מייק קונלי יחליפו), מעוניין לעבור לניו יורק ניקס. "החלום הכי גדול של בוקר הוא לשחק עבור הניקס", כתב ג'יי וויליאמס מ-ESPN. הגארד הצעיר הוא אחד מהגורמים להצלחה של הסאנס העונה. ב-31 משחקים העונה הוא קולע 24.9 נקודות בממוצע למשחק, מוסר 4.4 אסיסטים וקוטף 3.6 ריבאונדים.

שחקני אטלנטה הוקס ג'ון קולינס טריי יאנג. GettyImages
מבוקש. קולינס עם יאנג/GettyImages

* בבליצ'ר טוענים שגולדן סטייט ואטלנטה החלו בשיחות בנוגע לטרייד אפשרי, שיכלול מספר שחקנים. "הווריירס מעוניינים לצרף שחקנים מובילים נוספים ליד סטף קרי, בטח אחרי שקליי תומפסון נפצע", כתבו בבליצ'ר. "הצדדים החלו בשיחות בנוגע לטרייד אפשרי שישלח לגולדן סטייט את ג'ון קולינס, דנילו גלינארי וקווין הרטר בתמורה לקלי אוברה ג'וניור, קוון לוני, אריק פסקל, ג'ורדן פול ושלוש בחירות סיבוב ראשון מוגנות בדראפט הקרוב.

* "הפורוורד של יוסטון רוקטס פי. ג'יי טאקר ישחק ככל הנראה בפילדלפיה עוד העונה", כך כתב טום הייברסטרו מ-ESPN, בנוגע למעבר אפשרי של אקס הפועל חולון לסיקסרס. "ישנן שתי אופציות עבור טאקר: או שהוא יעבור בטרייד בתמורה לבחירת סיבוב שני, או שהוא יחתום אצל הסיקסרס אחרי ביי-אאוט". טאקר בן ה-35 יהפוך בתום העונה לשחקן חופשי. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 4.4 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק (32 הופעות העונה).

ארון גורדון, אורלנדו מג'יק. AP
יחבור לטאונס בשורות הוולבס? גורדון/AP

* על פי העיתונאי דארן וולפסון, ג'ון קולינס שמבוקש על ידי לא מעט קבוצות אחרי שסירב להאריך חוזה באטלנטה בתחילת העונה, מעוניין לשחק עם קארל אנתוני טאונס במינסוטה. "במינסוטה מעוניינים לצרף כוכב נוסף ליד טאונס ודיאנג'לו ראסל", כתב וולפסון. "הוולבס כמובן מעוניינים לצרף את קולינס, שבעצמו רוצה להגיע למינסוטה". על פי העיתונאי שאמס צ'רניה, הוולבס מעוניינים לצרף גם את ארון גורדון מאורלנדו. "מינסוטה כבר החלה בשיחות עם נציגיו של גורדון, שנפצע בקרסול בתום ינואר וטרם שב לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully