וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון גברה 117:119 על הקליפרס, 4 נקודות ו-7 ריבאונדים לדני אבדיה

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 8:16

הוויזארדס שוב הצליחו לגבור על יריבה בכירה מהמערב ויצאו לפגרת האולסטאר במצב רוח חיובי, אבדיה שוב לא בלט אבל זכה למחמאות על ההגנה, בראדלי ביל (33 נקודות) וראסל ווסטברוק (27 נקודות ומהלך מכריע) הצטיינו

דני אבדיה באימון קליעות לפני המשחק מול מינסוטה/מתוך טוויטר

במשחקה האחרון לפני פגרת האולסטאר, וושינגטון וויזארדס גברה הבוקר (שישי) בביתה 117:119 על לוס אנג'לס קליפרס, ושיפרה את מאזנה ל-20:14 העונה. דני אבדיה סיים עם 4 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-25 דקות משחק, כשהוא קולע 2 מ-2 מהשדה מול היריבה החזקה מהמערב, מוסיף חסימה אחת וחטיפה אחת, ומקבל מחמאות על ההגנה הטובה שלו בדקות על המגרש.

דני אבדיה מול לוק קנארד, וושינגטון וויזארדס מול לוס אנג'לס קליפרס. Patrick Smith, GettyImages
לא מספיק פעיל בהתקפה. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

אבדיה שוב מיעט לזרוק (כאמור, רק שתי זריקות מהשדה), אבל בוודאי ייצא מעודד מהניצחון של קבוצתו, שמגיע אחרי שני הפסדים. בניגוד לרוב הקליעות שלו העונה, הלילה שני הסלים של אבדיה הגיעו מתחת לסל - אחד ברבע השני אחרי חיתוך פנימה מאסיסט של ראול נטו, והשני ברבע האחרון כשחטף כדור ודהר עם הכדור על כל המגרש עד ללייאפ, והשווה ל-96:96 כשנותרו 7 דקות לסיום. בנוסף, בשמירה על כוכב הקליפרס קוואי לאונרד הוא סחט ממנו את העבירה הרביעית, אך עם זאת, בדקות של אבדיה על המגרש וושינגטון היה במינוס 13.

ראסל ווסטברוק מול פטריק בברלי, וושינגטון וויזארדס מול לוס אנג'לס קליפרס. Patrick Smith, GettyImages
דקות טובות. ווסטברוק/GettyImages, Patrick Smith

מי ששוב בלט היה האולסטאר בראדלי ביל, שקלע 33 נקודות ב-9 מ-23 מהשדה בלבד, אבל חיפה על זה עם 14 מ-15 מהעונשין. ראסל ווסטברוק קלע 27 נקודות, הוסיף 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים (פלאס 4 חטיפות, אבל גם רק 7 מ-15 מהעונשין), אבל גם רשום על הריבאונד החשוב של המשחק, כשעלה גבוה ולקח כדור חוזר בהתקפה 5 שניות לסיום, שהבטיח לוויזארדס את הניצחון ומנע מהקליפרס אפשרות להשוות ביתרון 117:119 למארחת. וושינגטון רחוקה שלושה משחקים בלבד מהמקום השמיני, שמוביל לפלייאוף במזרח, ואחרי שהיא התאוששה הלילה אחרי שני הפסדים, הוויזארדס בסך הכול עם 8 נצחונות ב-11 המשחקים האחרונים.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
ביל זורק את הכדור האחרון באושר, אחרי הבטחת הניצחון/GettyImages, Patrick Smith
בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
ועכשיו - לאולסטאר. ביל/GettyImages, Patrick Smith

המשחק היה צמוד, כלל 19 שינויי הולכה ו-9 פעמים שוויון. הקליפרס הוליכו 102:106 שנותרו 4:36 לסיום, אבל וושינגטון הגיבה בריצת 0:11 ועלתה ל-106:113. קוואי לאונרד קלע 22 נקודות לקליפרס, שנאלצו שוב להסתדר בלי פול ג'ורג', שלפני המשחק הודיע שהוא סובל מסחרחורות והחמיץ משחק עשירי העונה. פטריק בברלי הוסיף 17, אבל הקליפרס רשמו הפסד שישי בתשעת משחקיהם האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully