וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט ברוקס: "אמרתי לדני אבדיה שאני גאה בו, הוא יהיה שחקן טוב בליגה הזאת"

לפני ההפסד לממפיס, גיבה מאמן וושינגטון את הישראלי הצעיר: "ווסטברוק וביל דוחפים אותו כי הם חושבים שהוא הולך להיות טוב מאוד. לכל שחקן בליגה הזאת יש רגעים טובים ורגעים קשים, גם למייקל ג'ורדן היו כאלה בעונתו הראשונה". כתבי הוויזארדס מתוסכלים מההרכבים השונים

דני אבדיה באימון קליעות לפני המשחק מול מינסוטה/מתוך טוויטר

אחרי 14 משחקים רצופים חזר דני אבדיה לקלוע בספרות כפולות. 10 נקודות ו-7 ריבאונדים היו לו הלילה (בין שלישי לרביעי), אך המשחק הלא רע הזה הגיע בהפסד, לצערו הרב - 125:111 לממפיס. וושינגטון עומדת כעת על מאזן של 20:13, מספיק טוב למקום ה-13 במזרח - מרחק 2.5 משחקים משארלוט המדורגת שמינית.

אבדיה שוב נותר על הספסל של סקוט ברוקס, שהמשיך ללכת עם גריסון מת'יוז בחמישייה אך העניק לו הפעם 9 דקות בלבד. איסק בונגה שזכה לקרדיט מול בוסטון הסתפק בעשר דקות וטרוי בראון שותף לדקה אחת בלבד. הפעם, רוב הדקות הללו הלכו לישראלי, ששיחק הכי הרבה מאז ה-14 בפברואר, קלע הכי הרבה נקודות מאז ה-4 בפברואר, ולאחר הביקורות מצד ברוקס, לא ביצע ולו עבירה אחת - דבר שקרה לו פעם אחת בלבד עד הלילה.

ההרכבים המוזרים של ברוקס, שלא ממש רגילים לשחק יחד ולא ממש מיטיבם עם הוויזארדס, גרמו גם לעיתונאים בארצות הברית לתהות. "למה כל העניין הזה בשילוב של אבדיה, ראול נטו ואלכס לן?" צייץ הבלוגר קווינטון מאיו. "מו ואגנר וגריסון מת'יוז פתחו בחמישייה, ואז לא שיחקו כלל במחצית השנייה", הוסיף בן מהיץ'. "היינו זקוקים למשהו אחר", התעקש ברוקס, "זו לא היתה אשמתם שפיגרנו ב-14 הפרש". במקומם, פתחו איסק בונגה ורובין לופז את הרבע השלישי, וגם הם התקשו לתרום.

שלא בפעם הראשונה העונה, ההתקפה של וושינגטון סבבה סביב שני שחקנים בלבד - בראדלי ביל וראסל ווסטברוק. כשהצמד הזה בשיאו, הוויזארדס נראים לפרקים כמו קבוצת פלייאוף. הלילה שניהם היו רחוקים מכך - ביל, בדרך כלל מכונה התקפית משומנת, סיים עם 23 נקודות ב-8 מ-18 מהשדה, וסיפק יותר איבודים (6) מאסיסטים (5). ווסטברוק אמנם מסר 15 אסיסטים, אך הוסיף גם 8 איבודים וקינח עם 4 מ-9 מהעונשין.

"הייתם לוקחים כל שחקן שמדורג בטופ 10 באיבודים", התעקש ברוקס. "אלה השחקנים שמייצרים מצבים לקבוצות שלהם, וראסל לא שונה בכך. הוא מאבד כדור אחד יותר משהייתי רוצה (4.8 למשחק), לדעתי הוא צריך להיות על שלושה פחות או יותר, הוא צריך להשתפר והוא יודע את זה. אבל הרבה מזה עדיין תלוי בללמוד את החבר'ה שלנו".

"חייבים לתהות כמה טובים היו הוויזארדס אם הם היו מריצים תרגילים יצירתיים בהתקפה", הוסיף מהיץ'. "דאוויס בטראנס הוא צלף מדופלם ודני אבדיה פליימייקר בגובה 2.05 מטר, ועדיין, ההתקפה כוללת את אותו מהלך התקפי של ביל פעם אחר פעם".

עוד לפני המשחק פרסם מהיץ' טור שכותרתו "הוויזארדס שוכחים מהכישרון של אבדיה", ובו כתב בין היתר: "פורוורדים בגובה 2.05 לא צומחים על העצים, אז כשקבוצת NBA יכולה לגנוב אחד כזה, ההיגיון אומר שזה מה שהיא צריכה לעשות. הוויזארדס היו ברי מזל שאבדיה נפל אליהם למקום התשיעי, אחרי שהתחזיות דיברו על בחירה בטופ 5. מעט מאוד קבוצות NBA יכולות להצדיק לא לשחק עם פוינט פורוורד מוכשר בגובה 2.05 מ', או בקושי להריץ בשבילו תרגילים. אבל לקבוצה שרוב העונה נמצאת בתחתית הטבלה אין אף תירוץ... עם כל דקה שהולכת לאיבוד, כל החטאה, כל איבוד ביטחון, הוויזארדס מפסידים פה הזדמנות נדירה לקדם את הקריירה שלו בוושינגטון".

"ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל דוחפים את אבדיה", התעקש ברוקס לפני המשחק. "הם יודעים שהילד הזה הולך להיות טוב מאוד השנה וטוב עוד יותר בהמשך, אחרת הם לא היו דוחפים אותו. תסמכו עלי. אני אוהב אותו והחברים שלו לקבוצה אוהבים אותו. דני הולך להיות שחקן טוב בליגה הזאת. לאף רוקי עד העונה לא היה מצב ללא ליגת קיץ, בלי מחנה אימון אמיתי, עם נהלי קורונה. הוא החמיץ שלושה שבועות באמצע העונה וקשה לעבור את זה".

מאמן וושינגטון הוסיף ואמר: "זה נורמלי שיהיו לך רגעים טובים ורגעים קשים, זה קורה לכל שחקן בליגה הזאת. אני בטוח שגם למייקל ג'ורדן היו כמה משחקים רגעים בעונת הרוקי שלו. אימנתי את ווסטברוק בעונתו הראשונה, היו לו הרבה משחקים רעים".

כשנשאל על השיחה שקיים עם הישראלי הצעיר לפני המשחק אמר המאמן: "אמרתי לו שאני גאה בו. הוא עבר את זה. הוא ימשיך להתפתח ולהשתפר ככל שהעונה תימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully