וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ירושלים ניצחה את ראשל"צ. חולון ניצחה בגלבוע

הקבוצה של דדאס כמעט איבדה יתרון דו ספרתי, אך ניצחה 80:82 בגן נר בתום דרמה. בריימו (19) הוליך את הירושלמים ל-84:97 קליל

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס מול שחקן מכבי ראשון לציון אקיל מיצ'ל. דני מרון
ניצחון קליל לירושלים. תומאס מול מיצ'ל/דני מרון

ליגת העל בכדורסל נמשכת הערב (שבת) עם שני משחקים. במשחק ממסגרת המחזור ה-12 ניצחה הפועל ירושלים את מכבי ראשון לציון, וגמלה לה על ההדחה מגביע המדינה ומהליגה הבלקנית. במשחק ממסגרת המחזור ה-18 המשיכה חולון במומנטום, ולאחר הניצחון הגדול בחוץ על ברינדיזי בליגת האלופות, ניצחה גם בגן נר את הפועל גלבוע/גליל 80:82.

שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו מול שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו. דני מרון
בלט בראשון לציון, אך היא עם עוד הפסד. מונרו/דני מרון

הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון 84:97

המארחת עם שני ניצחונות רצופים, והפעם, בניגוד למשחק בעין שרה, הקבוצה של דאינוס אדומייטיס הרשימה לכל אורך המשחק. הפתיחה הייתה שייכת כולה להפועל ירושלים, שברחה ליתרון דו ספרתי מהר מאוד מבלי שהכתומים, שהגיעו רדומים מאוד למשחק, הצליחו לעצור את היריבה. סולימאן בריימו היה מצוין והוליך את הקלעים של ירושלים עם 19 נקודות, כשבצד השני ג'רמי פארגו רשם משחק רע מאוד מול קבוצתו לשעבר. נועם דוברת ודריל מונרו הוליכו את קלעי ראשון לציון עם 17 נקודות כ"א, אך הקבוצה של גיא גודס רושמת הפסד נוסף.

קלעו להפועל ירושלים: סולימאן בריימו 19 נקודות, סטנטון קיד 16 ו-5 ריב', טיישון תומאס 15, תמיר בלאט (6 אסיסטים) וג'ייקובן בראון (9 אס') 12 כ"א, עידן זלמנסון 11, אדם אריאל 5, מלקולם היל 4, עדי כהן סבן 3, יובל שניידרמן, ניב בלול ואילון שושן שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: דריל מונרו (7 ריב') ונועם דוברת 17 כ"א, ג'מיל ווילסון 16 ו-9 ריב', ג'רמי פארגו (4 מ-13 מהשדה) 12, אקיל מיצ'ל (10 ריב', 5 איב') וגולן גוט (5 איב') 9 כ"א, נמרוד טישמן ועידו פליישר 2 כ"א, נועם אביבי שותף ולא קלע.

פתיחה מבולבלת של האורחת, שאיבדה ארבעה כדורים ואיפשרה לירושלמים לעלות ל-2:7 מהיר. ראשון לציו המשיכה לאבד ולהחטיא מתחת לסל. ירושלים מנגד הלכה והשתפרה ככל שהרבע התקדם, וברחה ליתרון דו ספרתי. 11:27 למארחת בסיום הרבע הראשון. ההפרש הירושלמי המשיך לעלות ועלה כבר ל-21 נקודות יתרון. דוברת ומונרו היו מהבודדים שתפקדו בשורות האורחת, כשגם ג'מיל ווילסון נכנס מעט לעניינים ועזר להוריד את ההפרש למינוס 12. במחצית הוליכה הפועל ירושלים 41:56.

ירושלים חזרה להוליך ב-20 הפרש, כשההגנה האורחת המשיכה לאפשר לשחקנים של אדומייטיס נקודות קלות. מיצ'ל הרים מעט את הרמה, גוט קלע נקודות ראשונות והכתומים הורידו עד מינוס 12. המארחת לחצה מעט על הדוושה וברחה בקלילות עד 57:75, שתיים וחצי דקות לסיום הרבע. 62:81 לירושלמים לקראת הרבע האחרון. ראשון לציון ניסתה לעשות קולות של חזרה, אך ירושלים לא נבהלה והפכה מהר מאוד את הרבע האחרון לגארבג' טיים. 84:97 להפועל ירושלים בסיום.

עוד בוואלה!

הערב של דחויי מכבי תל אביב: "כולם מנסים להוכיח שהם ראויים להישאר"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חולון סי. ג'יי.  האריס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ניצחון חוץ גדול לחולון. האריס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל גלבוע/גליל - הפועל חולון 82:80

הקבוצה של אבישי גורדון חזרה מהפגרה ברגל שמאל והיא סופרת כבר הפסד שני ברציפות. הפתיחה דווקא הייתה מעודדת מבחינת המארחת, שעלתה ליתרון נוח והוליכה בסיום הרבע הראשון. עם זאת, חולון ביצעה ריצת 1:12 ברבע השני והפכה. המומנטום החולוני נמשך והסגולים עלו גם ליתרון דו ספרתי, אך גלבוע חזרה וביצעה מהפך משלה. המשחק התנקז לדקות סיום צמודות, כשלאחר החטאת עונשין מכוונת של חולון, קרי בלקשייר השתלט על הריבאונד אבל ביקש פסק זמן, כשהשעון המשיך לזוז והמשחק נגמר בניצחון חולוני דחוק.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'ון תומאסון 17, קרי בלקשייר 16 ו-10 ריבאונדים, ג'הייבה פלויד 12 ו-11 ריב', יפתח זיו 11 ו-5 איב', נתנאלח ארצי, גיל בני ואייזאה קאזינס 6 כ"א, חן כלפון 3, יותם חנוכי 2, בניה סרור 1.

קלעו לחולון: טיירוס מגי 19, סי. ג'יי. האריס 15, מקסים דה זאו 14, פרדריק בורדיון 13, גיא פניני וכריס ג'ונסון 7 כ"א, עודד ברנדויין 4, ווילי וורקמן 3.

המארחת פתחה טוב יותר, ובהובלת ג'הייבה פלויד וג'ון תומאסון עלתה ל-9:16. חולון התקשתה לקלוע מעבר לקשת ברבע הזה, וגם מיעטה לזרוק. בסיום הרבע הראשון הוליכה גלבוע 18:23. סי. ג'יי. האריס נכנס לעניינים אצל חולון ברבע השני וסייע לחבריו לסגור את ההפרש המקומי ולקבוע 31:31. טיירוס מגי הרים גם הוא את הרמה, וחולון ברחה כבר ל-32:37. במחצית הוליכה האורחת 36:43.

חולון המשיכה במומנטום גם בפתיחת הרבע השלישי וכבר עלתה ליתרון דו ספרתי. תומאסון ובלקשייר לא איפשרו לאורחת לברוח יותר, כשנתנאל ארצי וחן כלפון הביאו המון אנרגיות מהספסל והקאמבק החולוני הושלם, וזה 55:55. בסיום הרבע השלישי הוליכה חולון 60:61. שלשה של קרי בלקשייר בפתיחת הרבע הרביעי החזירה את היתרון למארחת. כריס ג'ונסון ביצע את העבירה החמישית וסיים את דרכו במשחק, יותר משבע דקות לסיום. על אף זאת, חולון לא נשברה והצליחה להשיב אליה את היתרון. ביתרון שתיים בשניות הסיום נשלח מקסים דה זאו לקו, דייק בראשונה והחטיא את השנייה. בלקשייר לקח את הריבאונד אך ביקש פסק זמן כשהמשחק היה חי, פעולה שלא רלוונטית לכדורסל האירופי, והשעון רץ עד הסיום. 80:82 לחולון בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully