וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל: "ניצחון ענק", קלופ: "אי אפשר לומר שהיכולת הרעה שלנו היא רק בבית"

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 12:43

צ'לסי ניצחה 0:1 באנפילד והעמיקה את השבר של ליברפול. מיקל אואן טוען: מאנה לא רוצה לסחוט פנדלים כי הוא לא רוצה שסלאח יכבוש מהנקודה הלבנה

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:0/ספורט 1

עד לא מזמן ליברפול החזיקה ברצף של 68 משחקי בית ברציפות ללא הפסד בפרמיירליג, אלא שמאז היא סופרת כבר חמישה הפסדים ברציפות באנפילד, לראשונה בהיסטוריה. שער אחד של מייסון מאונט בדקה ה-42 סידר לצ'לסי אתמול (חמישי) 0:1 באנפילד והעמיק עוד יותר את הצרות של האלופה, אפשר להגיד כבר היוצאת. מנגד, צ'לסי המשיכה במומנטום וטיפסה אל המקום הרביעי.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
"אי אפשר להגיד שהיכולת הלא טובה היא משהו שקשור לאנפילד". קלופ/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "האיכות האישית של מייסון מאונט ברגע ההוא עשתה את ההבדל. היה משחק צמוד, משחק אינטנסיבי. שתי הקבוצות השקיעו הרבה. זה הכול בערך. הם כבשו שער אחד מנבדל. גם לנו היו הרבה מצבים. לא הצלחנו להתגונן בצורה נכונה. עשינו טעות אחת ועם כל החזקת הכדור שהייתה לנו היינו צריכים להגיע ליותר מצבים. הכול היה טוב עד המסירה האחרונה. לצערי אנחנו לא יכולים להגיד שהיכולת הלא טובה היא רק בבית. זה לא קשור לאנפילד או משהו כזה. אנחנו צריכים להשתפר ברגעים החשובים. אנחנו צריכים להראות את האיכות שלנו ברגעים האלה ואנחנו לא עושים את זה".

קלופ התייחס לחילוף של מוחמד סלאח במחצית השנייה ואמר: "הייתי צריך רגליים טריות. סלאח נראה סובל קצת, הוא שיחק המון משחקים. ההפסד הזה הוא מכה רצינית, אבל אנחנו עדיין לא גמורים. אנחנו צריכים לחזור לנצח".

מגן ליברפול אנדרו רוברטסון אמר: "משחקים כאלה מנוצחים על דברים קטנים ואנחנו לא יכולים לספוג שערים כאלה. אנחנו לא יכולים להפסיד בגלל שער במתפרצת. חמישה הפסדי בית ברציפות זה לא טוב. אנחנו מורידים את הראש יותר מדי כשאנחנו בפיגור 1:0 ואסור לנו לעשות את זה. כדורגל הוא עניין של לדעת להתמודד עם מכות. אנחנו לא יכולים לבנות על העבר, העונה שעברה נגמרה והיא מאחורינו. אנחנו לא קרובים להיות מספיק טובים כמו שליברפול אמורה להיות. אנחנו ממשיכים לצנוח וזה לא מספיק טוב".

תומאס טוכל מאמן צ'לסי. רויטרס
"שיחקנו עם תעוזה". טוכל/רויטרס

כובש השער של צ'לסי מייסון מאונט אמר אחרי המשחק: "המצב כרגע צמוד מאוד ברביעייה הראשונה, אנחנו שם באזור ורוצים להמשיך לדחוף קדימה. אנחנו בריצה טובה לאחרונה, אנחנו מצליחים לא לספוג הרבה, אבל אנחנו לא כובשים מספיק. היה טוב מאוד לכבוש מבחינתי. תכנית המשחק הייתה להפעיל עליהם לחץ גבוה ולא לתת להם את הכדור. היינו צריכים להיות אמיצים ולזכות בכדור גבוה במגרש. ברוב הזמן הם התגוננו גבוה וכך גם הגיע השער. זה ניצחון ענק. כל ניצחון עכשיו הוא ענק, אנחנו צריכים כמה שיותר נקודות. יש לנו את הקבוצה שמסוגלת לעשות את זה ואנחנו צריכים להמשיך קדימה. אני תמיד מנסה לעשות את המיטב אם אני פותח בהרכב או עולה מהספסל. אני מרגיש שכולם ביחד. אני מרוצה וגם מרוצה מהשער כמובן. אני רוצה לכבוש יותר".

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אמר: "שיחקנו עם תעוזה, היו לנו רגעים מצוינים עם הכדור, היו רגעים בהם היינו צריכים קצת לסבול. לא איבדו לרגע את הגישה ואת התשוקה והגיע לנו להשיג ניצחון גדול אחרי הופעה גדולה. זו הייתה הופעה קבוצתית טובה מאוד. ליברפול שואלת אותך הרבה שאלות והצלחנו לענות על כולן. כולם היו אמיצים וחדים. זה היה משחק על שש נקודות בגלל הפסדים של קבוצות אחרות. המירוץ על אחד מארבעת המקומות הראשונים עדיין פתוח, יש עוד 11 משחקים. אנחנו לא הולכים לנוח ולחגוג, אין זמן".

בלם העבר של ליברפול ופרשן "סקיי" ג'יימי קראגר אמר: "זו תוצאה ענקית בשביל צ'לסי. טוכל עם התחלה נהדרת שם. מייסון מאונט היה יוצא מן הכלל היום. צ'לסי נראית טוב מאוד והייתה ראויה לניצחון". קשר העבר ג'יימי רדנאפ הוסיף: "אני רואה הרבה שחקני ליברפול שמרחמים על עצמם כרגע. בעונה שעברה ליברפול הייתה מכונת לחץ. כרגע, קבוצות עושות את זה לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully