וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:1 את ליברפול באנפילד

הפסד ביתי חמישי ברציפות לאדומים, לראשונה בהיסטוריה. מאונט כבש את השער היחיד בדקה ה-42, הבלוז ממשיכים במומנטום

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:0/ספורט 1

המחזור ה-29 בפרמיירליג נמשך הערב (חמישי) עם ניצחונה של אברטון על ווסט ברומיץ' בחוץ. במוקד הצליחה צ'לסי לנצח 0:1 את ליברפול באנפילד בקרב ישיר על הטופ 4. במשחק שהוקדם מהמחזור ה-33, ניצחה טוטנהאם 0:1 בחוץ את פולהאם.

מייסון מאונט שחקן צ'לסי. רויטרס
ממשיכים במומנטום. מאונט/רויטרס

ליברפול - צ'לסי 1:0

תומאס טוכל ניצח את יורגן קלופ בדרבי הגרמני, ליברפול ממשיכה לצלול עם הפסד ביתי חמישי ברציפות (לראשונה בהיסטוריה), בעוד צ'לסי ממשיכה להתקדם מאז חילופי המאמנים. הבלוז עם חמישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו מאז מינויו של טוכל כשהיא סופגת רק שני שערים בליגה וגם מנצחת 0:1 את אתלטיקו מדריד בחוץ במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות.

טימו ורנר הצליח לכבוש בדקה ה-24 אחרי שהקפיץ מעל אליסון ודחק מקרוב פנימה, אבל השער נפסל בגלל נבדל. למרות זאת, צ'לסי בכל זאת הצליחה לכבוש עוד לפני המחצית וזה קרה בדקה ה-42 כשמייסון מאונט קיבל מאנגולו קאנטה, פרץ יפה ובעט מדויק מאוד מצד שמאל אל הפינה הרחוקה את ה-0:1. ליברפול כנראה הייתה ראויה לפנדל בדקות הראשונות של המחצית השנייה אחרי נגיעת יד של קאנטה ברחבה, אבל השופט וצוות ה-VAR אחריו החליטו שלא מדובר בנגיעה שמצדיקה פנדל.

עוד בוואלה!

פפ גווארדיולה: "21 ניצחונות ברציפות? אותנו מעניין רק הדרבי"

לכתבה המלאה
שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
טוטנהאם חוזרת לחיים/רויטרס

צפו בתקציר: פולהאם - טוטנהאם 1:0

תקציר: פולהאם - טוטנהאם 1:0/ספורט 2

פולהאם - טוטנהאם 1:0

לאחר שתי רביעיות מרשימות הפעם הסתפקו התרנגולים ב-0:1 קטן, אבל קשה אצל הקוטג'רס מהתחתית. טוטנהאם הגיעה בכושר טוב מאוד למשחק, אך גם המארחת, שלא הפסידה בחמשת המחזורים שקדמו למשחק הערב. עבדול-נאסיר אבדריובו כבש שער עצמי בדקה ה-19, במה שהיה השער היחיד במשחק, שניצח עבור ז'וזה מוריניו את המשחק. טוטנהאם אמנם שמינית, אך התקרבה עד כדי ארבע נקודות מאברטון שבמקום הרביעי.

משחק נוסף (חמישי, 20:00, משולב בספורט2):

ווסט ברומיץ' - אברטון 1:0
לאברטון: רישרליסון (65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully