וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן באינסטגרם: "תחזירו את האוהדים כבר, יא נוכלים"

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 16:49

קשר הפועל תל אביב העלה סטורי נגד העובדה שהקהל עדיין לא חזר וכתב: "איפה החזרה למגרשים שהבטחתם? אוכלוסיה שלמה התחסנה בשביל הספורט"

צפו ב-1:2 של מכבי חיפה על הפועל תל אביב, כולל השער המרהיב של חוסה רודריגס/ספורט 1

הפועל תל אביב קיבלה הרבה מחמאות על משחקה נגד מכבי חיפה אתמול (רביעי), אך זה לא ניחם יותר מדי את הצוות המקצועי ושחקני המועדון אחרי שהקבוצה הפסידה 2:1. השחקנים מאוד האמינו לפני המשחק שניתן להפתיע את מוליכת הטבלה, כאשר גם במחצית ניר קלינגר דחף את שחקניו ללחוץ ולנסות להשוות ואף לנצח, אך הדברים לא צלחו. המאמן אמר לשחקניו בסיום: "חבל על הגולים בחצי הראשון, סתם חילקנו מתנות, וכשיכולנו החמצנו הרבה ולא הכרענו את המשחק. בסוף אנחנו נשארים עם המחמאות, אבל מפסידים את הנקודות ומסובכים בתחתית".

כשדיבר על מתנות, קלינגר התכוון לאיבוד הכדור של שלומי אזולאי שהוביל לספיגה הראשונה ולהרחקה הלא טובה של ההגנה לעבר מרכז המגרש בספיגה השנייה. המאמן סיכם: "מאכזב, מתסכל ואפילו מכעיס להפסיד משחק כזה. אמנם הפגנו יכולת גבוהה, אבל צריך לבוא בטענות רק לעצמנו על השערים שספגנו ועל ההחמצות. מצד שני, אם נשמור על אותה רמת משחק, נלך ונתקדם. כמוני, גם השחקנים מאוכזבים אבל אני גאה בהם על היכולת וההשקעה במשחק".

לפני המשחק קלינגר ערך מספר שיחות אישיות, בין היתר עם לידור כהן ושלומי אזולאי, כאשר בהכנה למשחק הוא אמר לשחקניו שהמטרה היא להגיע כמו לכל משחק, לשחק כדורגל ולהיות דומיננטיים. בסיום השחקנים היו שקטים בחדר ההלבשה ואחד מהם הגדיר את התחושות כ"אווירה של כאילו הפסדנו גמר גביע. אנשים נתנו את כל מה שיש להם והרגשנו שמגיע לנו הרבה יותר. כולם יצטרכו להרים את עצמם".

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. אינסטגרם, אתר רשמי
הפוסט הביזארי של עומרי אלטמן/אתר רשמי, אינסטגרם

אגב, לא רק ניר קלינגר זעם אחרי המשחק, אלא גם עומרי אלטמן ומסיבה אחרת לגמרי. כוכב האדומים פרסם סטורי די חריג באינסטגרם ללא כתובת ברורה, אך עם מסר למקבל החלטות לגבי החזרת הקהל למגרשים.

אלטמן כתב: "איפה החזרה למגרשים שהבטחתם? אוכלוסיה שלמה התחסנה בשביל הספורט. שזה בעצם האוויר לנשימה שלהם. תחזירו את האוהדים כבר יא נוכלים".

עוד בוואלה!

ניר קלינגר הורחק וזעם על השופט: "אלך איתך עד בית הדין העליון"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר עם השופט שלום בן אברהם. אודי ציטיאט
זעם על השופט. ניר קלינגר/אודי ציטיאט
מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר זועם על השופט שלום בן אברהם. אודי ציטיאט
לא עזרו הוויכוחים/אודי ציטיאט

במחזור הבא יפגשו חניכיו של קלינגר את הפועל באר שבע. הצוות המקצועי והשחקנים התעניינו בסיום בהרחקת ז'וז'ואה ופציעתו של שגיב יחזקאל, שני שחקנים מאוד משמעותיים של היריבה. יחד עם זאת, הוסיפו: "גם אם שניהם לא ישחקו, והם משמעותיים, לבאר שבע עדיין יש סגל מצוין עם שחקנים טובים בכל עמדה".

דן איינבינדר, שסובל מדלקת, יזכה למנוחה של כמה ימים וייתכן שיעבור צילום. אדי גוטליב אמור להיכלל בסגל בטרנר.

בנוגע להרחקת ניר קלינגר, שלומי בן אברהם יציין בדו"ח כי האדום למאמן הגיע בעקבות מחאות ויציאה מהאזור הטכני גם אחרי שהוזהר. קלינגר דובק בגרסתו כי רצה להזיז את בן ביטון מהאזור וכלל לא ניגש לשופט, ולכן מאוד כעס. אנשי המועדון ניסו להרגיעו ללא הצלחה והיו כאלה שאף חששו לבריאותו בלהט האירוע. גורם בהפועל אמר אתמול: "ניר אמוציונלי וכבר ראינו אותו בטירוף, אבל לא ככה. פה זה היה טירוף של עלבון ולא זכור לי משהו דומה אצלו. הוא פשוט לא יכול היה לקבל את האדום הזה".

דן איינבינדר אמר בסיום: "מאוד רצינו להמשיך עם התוצאות הטובות, אבל זה לא קרה. אנחנו מאוכזבים, אבל ניקח מכאן את היכולת, נצא מחוזקים ונמשיך הלאה באנרגיות טובות. יש לנו שלושה משחקים עד לסוף הליגה הסדירה וצריך לקחת כמה שיותר נקודות כדי לבוא בעמדה טובה לפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully