וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר מודה ש"היה לנו מזל" ומתמוגג: "הגול של רודריגס אחד היפים שראיתי"

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 1:22

מאמן מכבי חיפה מסכם ניצחון קשה על הפועל תל אביב: "הראינו אופי, שחקנים פה סוחטים את עצמם. אנחנו צריכים את כולם". רודריגס התרגש אחרי המשחק: "לא אשכח את האהבה שקיבלתי, באחד הרגעים הקשים בחיי"

צפו ב-1:2 של מכבי חיפה על הפועל תל אביב, כולל השער המרהיב של חוסה רודריגס/ספורט 1

זה לא היה קל, אבל מכבי חיפה עשתה הערב (רביעי) עוד צעד בדרך לאליפות. הירוקים גברו 1:2 על הפועל תל אביב בבלומפילד בעזרת שער ניצחון גדול של חוסה רודריגס בוולה אדיר בדקה ה-26. צ'ארון שרי שחזר להרכב אחרי שהתאושש מקורונה כבש את השער הראשון של הירוקים אחרי בישול של עומר אצילי בדקה השישית, ובתווך שי אליאס איזן (22).

בזכות הניצחון, הירוקים הגדילו את הפער ממכבי תל אביב בפסגה לחמש נקודות, כשנותרו שלושה מחזורים עד לפלייאוף העליון. מי שהדאיג את הירוקים היה גודסוויי דוניו, שנפצע במהלך המשחק והוחלף.

ברק בכר הודה בסיום שלירוקים היה מזל, אחרי שהפועל תל אביב שלטה והייתה מסוכנת יותר במחצית השנייה. "היה קשה לפספס את זה. אני חושב שמה שהיה חשוב זה לנצח. ניצחנו קבוצה טובה, ידענו שהם קבוצה טובה. עשינו מחצית ראשונה טובה, אבל נלחצנו לשער במחצית השנייה. נראינו לא טוב והיה קצת מזל, אבל ניצחנו וזה מה שחשוב", אמר המאמן.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. אודי ציטיאט
מזל ואופי. ברק בכר/אודי ציטיאט

"הדרך עוד ארוכה, אבל אין ספק שזה ניצחון חשוב ומאוד משמעותי בגלל היריבה", הוסיף בכר. "ראינו שהם טובים במחצית השנייה. היה מזל והיה גם אופי. אנחנו עם סגל קצר למי ששוכח, שחקנים פה סוחטים את עצמם. לאט לאט שחקנים חוזרים, יש לנו משחק עוד שלושה ימים. אנחנו צריכים את כולם".

על השער של חוסה רודריגס אמר בכר: "זה אחד השערים היפים שאני ראיתי בכל אופן. שיחקנו עם סרטים שחורים בגלל קרובה שלו".

על ניקיטה רוקאביציה: "הוא חוזר, אבל היו לו תסמינים ואנחנו צריכים לשמור עליו. יש לנו סגל גדול, יש לנו את עוואד ושחקנים נוספים. אנחנו צריכים לשמור על כולם".

שחקני הקבוצה ענדו סרטים שחורים לזכרה של בת דודתו של רודריגס, שמתה מקורונה, והספרדי כתב אחרי המשחק: "מכבי חיפה, לעולם לא אשכח את האהבה והתמיכה שכולכם נתתם לי ברגעים האלה, שהיו אולי הקשים ביותר שעברתי בחיים שלי. תודה רבה!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully