וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "הניצחון הכי משמעותי העונה". דוניו צפוי להיעדר בשבת

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 19:19

הירוקים מאושרים לאחר ה-1:2 על הפועל תל אביב: "אלה בדיוק המשחקים שצריך לעבור כדי לזכות באליפות". הגנאי סובל ממתיחה

צפו ב-1:2 של מכבי חיפה על הפועל תל אביב, כולל השער המרהיב של חוסה רודריגס/ספורט 1

כל מי שסבב סביב חוסה רודריגס בימים האחרונים ראה שמשהו עובר עליו. הקשר הספרדי היה שפוף במיוחד בשל מותה של בת דודתו מקורונה ובמכבי חיפה ניסו להרים אותו בכל דרך אפשרית. אתמול (רביעי), אחרי שהשיגו את האישורים מההתאחדות והמנהלת, הירוקים בישרו לקשר שכל הקבוצה תעלה עם סרטים שחורים לאות אבל. גם בשיחות איתו הבהירו השחקים לרודריגס שאת המשחק יקדישו לו, והם יעשו הכול כדי להעניק לו ניצחון. המחוות לספרדי המשיכו גם עם השער הראשון, כשצ'ארון שרי רץ לעבר חברו.

השיא היה כמובן בשער האדיר של רודריגס עצמו, אחריו כבר לא יכל לעצור את הדמעות. "המשחק כולו היה בשביל חוסה", סיפר שחקן בקבוצה. "ראינו שהוא באמת באבל אמיתי. הוא סיפר שאותה בת דודה הייתה קרובה אליו מאוד רגשית ורצינו ברגע קשה כזה לעודד אותו קצת. לשמחתנו הצלחנו ובצורה הכי טובה שאפשר. חוסה בעצמו כבש את שער הבכורה שהוא ללא ספק שער העונה בליגה עד כה". אחרי המשחק הספרדי הודה לחבריו בחדר ההלבשה ולאחר מכן העביר את המסר גם ברשתות החברתיות, כשהודה לשחקנים ולמועדון על כל המחוות כלפיו.

חוסה רודריגס, מכבי חיפה חוגג. אודי ציטיאט
ערב שלא ישכח לעולם. רודריגס/אודי ציטיאט

עיקרי הדברים

  • השחקנים הבטיחו לחוסה רודריגס שינצחו בשבילו, והקדישו לו את השערים ואת שלוש הנקודות
  • "זה הניצחון הכי משמעותי שלנו העונה", קבע אחד השחקנים
  • גורם במועדון: "יש עייפות אדירה, השחקנים עומדים בעומס"
  • ניקיטה רוקאביציה צפוי להיכלל בסגל, אך לא לפתוח מול מכבי פתח תקוה
  • גודסוויי דוניו הפצוע בספק ליום שבת
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

וחוץ מרודריגס היה גם משחק ובחיפה היו יכולים לנשום לרווחה אחרי שריקת הסיום שבישרה על עוד שלוש נקודות, בניגוד גמור להתרחשויות על כר הדשא. הירוקים הציגו אולי את משחקם החלש ביותר בתקופת ברק בכר במחצית השנייה אך הצליחו לשמור על התוצאה וגם על הפסגה. "זה הניצחון הכי משמעותי שלנו העונה", קבע שחקן בקבוצה. "במשחק כזה, שבאמת לא הגיע לנו לנצח, מול יריבה במומנטום, הצלחנו לשמור על שלוש נקודות וזה משמעותי ביותר. אלה בדיוק המשחקים שחייבים לעבור בהצלחה אם אתה באמת רוצה לזכות באליפות".

בחיפה החמיאו גם ליריבה מתל אביב. "זה הניצחון הכי קשה שלנו העונה", קבע גורם בקבוצה. גם בקרב השחקנים אמרו שהרגישו כבר לקראת סוף המשחק שהם נופלים מהרגליים. "יש עייפות אדירה" אמר גורם, "העומס הוא גדול אבל השחקנים עומדים בזה בצורה נהדרת ועכשיו צריך לנוח קצת וכבר בשבת עוד משחק שחייבים להוציא בו שלוש נקודות".

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם חוסה רודריגס. אודי ציטיאט
אפשר לנשום לרווחה/אודי ציטיאט

בשבת תפגוש חיפה את מכבי פתח תקוה והירוקים מקווים שהסגל החסר גם ככה לא יתקצר עוד יותר. ניקיטה רוקאביציה ערך אימון אישי אתמול לראשונה מזה שבועיים אך הוא עדיין בספק למשחק. במועדון מעריכים שיהיה בסגל אך מבינים שלא יוכלו להעמיס עליו באופן מיידי והוא לא צפוי לפתוח בהרכב. "ניקי הרגיש סימפטומים וזה קריטי", אמרו בקבוצה. "לא נכביד עליו כדי לא לגרום לו לקריסה. החזרה תהיה תלויה בעיקר בו ובתחושות שלו".

גם מי שהפך למחליף האולטימטיבי לרוקאביציה, גודסוויי דוניו, צפוי להיעדר מול המלאבסים. החלוץ הרגיש מתיחה בשריר ומהבדיקה שעבר, עולה שהוא אכן סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי. בחיפה מקווים שהגנאי ייעדר רק מהמשחק הקרוב ובכל מקרה ההחלטה לגביו תתקבל ביום שישי, בעצה אחת איתו. גם יובל אשכנזי שחוזר לעניינים עדיין בספק ולא ברור אם יחזור לסגל. מי שכן ישוב הוא עאיד חבשי שסיים את עונש ההרחקה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully