וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב וושינגטון חושש: "נראה שהוויזארדס הרימו ידיים בנוגע לדני אבדיה"

העיתונאי בן מהיץ' לא אוהב את הפיחות במעמדו של הישראלי: "החלטה מפוקפקת מאוד של ברוקס, הוא יכול להיות אבן פינה במועדון"

דני אבדיה באימון קליעות לפני המשחק מול מינסוטה/מתוך טוויטר

בעוד וושינגטון חווה את התקופה הטובה ביותר שלה מאז פתיחת העונה, דני אבדיה נמצא בעיצומם של השבועות הקשים ביותר שלו מאז הגיע ל-NBA. הישראלי הצעיר לא קלע ולו נקודה מול בוסטון אתמול בלילה (בין ראשון לשני), בפעם השנייה העונה, וכך נראים שבעת משחקיו האחרונים בליגה הטובה בעולם:

3 נקודות ב-21 דקות מול דנבר
2 נקודות ב-11 דקות מול פורטלנד
8 נקודות ב-23 דקות מול הלייקרס
0 נקודות ב-12 דקות מול הקליפרס
2 נקודות ב-20 דקות מול דנבר
2 נקודות ב-21 דקות מול מינסוטה
0 נקודות ב-7 דקות מול בוסטון

מול הסלטיקס רשם אבדיה שיא שלילי העונה בדקות, והמשיך לאבד ממעמדו כשלא שותף ולו לשנייה במחצית השנייה. בפודקאסט Locked On Wizards, התייחס הערב העיתונאי בן מהיץ' לדעיכה של הישראלי ואמר: "7 דקות, זה מחריד. דני אבדיה אחד השחקנים הכי מוכשרים בסגל הזה, הוא רק בן 20. 7 דקות?! זו החלטה מפוקפקת מאוד של ברוקס. זה סיפור בהמשכים - איך הם משתמשים באבדיה. הוא רק הגיע לארצות הברית, הוא צעיר, ה-NBA חדש לו, חייבים להרים לו את הביטחון. הם חייבים לעשות עבודה טובה יותר בלאקלם אותו, כי שחקן בגילו, עם היכולות שלו - הוא יכול להיות אבן פינה במועדון הזה. אבל הוא מתחיל לקבל את היחס של טרוי בראון".

בראון, שקיבל בדרך כלל בין 15 ו-25 דקות בתחילת העונה, מתחיל לאבד גם כן ממעמדו. מול בוסטון כלל לא שותף, אחרי שקיבל 5 דקות במפגש הקודם מול הסלטיקס, 4 מול לוס אנג'לס קליפרס ו-16 מול דנבר ביום שישי.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Nick Wass, AP
במגמת ירידה. אבדיה/AP, Nick Wass

מהיץ' הוסיף ואמר: "המשחקים הקרובים הם עצומים כדי לפתח שחקנים צעירים, סקוט ברוקס חייב לתת להם ללמוד מהטעויות שלהם. לאבדיה מותר לטעות, הוא לא משחק מספיק ולא זורק מספיק. הוא צובר עבירות מהירות ונראה שהקבוצה הרימה ידיים בנוגע אליו, אבל צריך לשלב אותו יותר בהתקפה. אני לא בחדר ההלבשה, אני לא יודע איך ברוקס מתייחס לשחקנים שלו, אבל חייבים לתהות - אבדיה עבר מלהיות שחקן חמישייה ללקבל פירורים מהספסל, וזה גורם לך לשאול האם מתנהגים איתו כמו שצריך".

"בסופו של דבר, לא משנה מה יקרה העונה, בין אם הם יגיעו לפלייאוף או לא, הדבר הכי חשוב הוא לפתח את הצעירים כמו אבדיה ורוי האצ'ימורה", הוסיף מהיץ'. "יהיה מעניין לראות מה ברוקס יעשה כעת. אני אוהב שבונגה קיבל דקות, אבל עד כמה שאני מעריך את המאמץ שלו בהגנה, הוא קלע 0 מ-5 בשלשות פנויות לגמרי, אף אחד אפילו לא היה קרוב אליו. מצפים משחקים קשים מאוד כעת, מול ממפיס, הקליפרס, פילדלפיה ומילווקי, ולדעתי החמישה-שישה משחקים הקרובים הולכים להיות מכריעים מאוד למאזן. אם הוויזארדס ינצחו רק משחק אחד, הם שוב ימצאו את עצמם בתחתית המזרח. זו נקודה חשובה מאוד בעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully