וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל על דני אבדיה: "השנה הזו נועדה בעיקר בשביל ללמוד, הוא חייב להפנים את זה"

הישראלי ממשיך להתקשות, כוכב הוויזארדס שולח לו מסר ("תשחק כדורסל מנצח. זה כל מה שאנחנו זקוקים לו ממך"), כתבי וושינגטון מודאגים: "היה נחמד אם ברוקס היה נותן לו צ'אנס. היחס שהוא מקבל מתחיל להיות מפחיד". והיה לו גם מהלך שעלול להרגיז את המאמן

דני אבדיה באימון קליעות לפני המשחק מול מינסוטה/מתוך טוויטר

וושינגטון ממשיכה לפרוח. אחרי שרשמה שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים, היא לפתע בעמדת זינוק טובה לפלייאוף, אבל יודעת שבמזרח הצמוד (והחלש, יש שיאמרו) לא רב המרחק גם מחזרה למקומות האחרונים בקונפרנס. הניצחון 112:128 הלילה (בין שבת לראשון) על מינסוטה, המשיך את המומנטום של הקבוצה ממסע משחקי החוץ במערב, שהסתיים בצורה מעודדת למדי.

גם הלילה בראדלי ביל המשיך את יכולתו הטובה עם 34 נקודות, וראסל ווסטברוק המשיך במגמת השיפור עם הטריפל דאבל העשירי שלו העונה (19 נקודות, 14 ריבאונדים ו-12 אסיסטים). "המומנטום שלו מרגיש מצוין. זה דבר גדול מאוד עבורנו, ומחזק מאוד את הביטחון שלנו", אמר ביל, והבהיר: "בכל זאת, אנחנו מבינים שעדיין לא עשינו שום דבר. זה מה שאני אומר לחבר'ה כל הזמן".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, נשמר על ידי שחקני מינסוטה טימברוולבס אנתוני אדוארדס, ג'יילן נאוול. Will Newton, GettyImages
אפשר לקרוא לזה בצורת? אבדיה הלילה/GettyImages, Will Newton

ובזמן שהווויזארדס נוסקים, דני אבדיה ממשיך להתקשות. הרוקי הישראלי קיבל 21 דקות וסיים עם שתי נקודות (1 מ-6 מהשדה, כולל 0 מ-3 מהשלוש) לצד 2 ריבאונדים, חסימה ואיבוד. גם הפעם הוא צבר עבירות מהירות, וסיים את המשחק עם 4 פאולים. מאז שירד לספסל, קיווה אבדיה שיקבל יותר הזדמנויות לגעת בכדור ולייצר מהלכים כחלק מהחמישייה השנייה, אבל בינתיים זה רחוק מלהתגשם. בשלושת המשחקים האחרונים קלע אבדיה 6 נקודות במצטבר, וב-13 המשחקים האחרונים לא הגיע לדו ספרתי.

"תשחק כדורסל מנצח", השיב ביל כשנשאל איזה טיפ היה נותן לאבדיה כדי לצאת מהמיני-משבר אליו נקלע. "זה כל מה שאנחנו צריכים שדני יעשה, וזה מה שהוא עושה כל העונה. בכל פעם שאני יושב לידו על הספסל או נמצא לידו על המגרש - בשנה הזאת הוא צריך בעיקר ללמוד. אנחנו לא מצפים מדני לשמור כל יום על השחקן הכי טוב של היריבה. אנחנו צריכים שהוא ימשיך להיות מוכן, יידע מה התפקיד שלו, ילמד את השחקנים שהוא משחק מולם ויהיה מוכן לקלוע. יכול להיות שהוא בבצורת, אני לא רוצה לקרוא לזה ככה, אבל בסופו של דבר הוא רוקי. יהיו לו עליות וירידות".

ביל הוסיף: "הוא שם על עצמו הרבה לחץ, לנו יש ציפיות גבוהות ממנו, גם למשפחה שלו וגם לתקשורת. יהיה לו קשה, אבל הוא צריך להבין שהשנה הזאת נועדה בעיקר ליהנות וללמוד. הוא צריך לקבל את זה, לעשות התקדמות מדי יום ולהמשיך להשתפר".

עוד בוואלה!

ניצחון שביעי בשמונה משחקים לוושינגטון הלוהטת, רק 2 נקודות לאבדיה ב-21 דקות

לכתבה המלאה

מבין כתבי וושינגטון, יש מי שכבר מודאג מהפיחות במעמדו של אבדיה. הבלוגר בן מהיץ' מהאתר BulletsForever ומהפודקאסט LockedOnWizards צייץ במהלך המחצית הראשונה, כשדאוויס ברטאנס התקשה לקלוע מבחוץ: "הזריקות של ברטאנס לא נכנסות. היה נחמד אם דני אבדיה היה מקבל הזדמנות. הוא מתחיל לקבל את היחס שקיבל טרוי בראון (שבלט בעונה שעברה וכמעט נמחק מהרוטציה העונה), וזה מפחיד".

באותה נשימה, אבדיה לא סיפק את הסחורה במעט הצ'אנסים שקיבל במשחק. לקראת סיום, כשהמשחק כבר הוכרע לטובת וושינגטון, נרשם רגע משונה מבחינתו כשהעביר מסירה לא אחראית מאחורי הגב.

"ייתכן שדני ירצה להתחמק מברוקס ומבראדלי ביל בירידה לחדרי ההלבשה אחרי המסירה הזאת", כתבו בחשבון הטוויטר של הבלוג BulletsForever. "אני מסכים שזה היה מהלך לא מקצועני. לא ברור מה הוא עשה שם, אבל אני בספק אם זה גרם לברוקס לצחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully