וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגשי משמעת ותכנים מקצועיים: הפועל באר שבע לקראת משחק על 6 נקודות

25.2.2021 / 9:01

הניצחון של בית"ר הפך את המפגש של באר שבע מולה בראשון לקריטי, רוני לוי ערך אמש אסיפה משמעותית ראשונה וחידד נהלים: "רוצה שתהיו מרוכזים רק בעבודה"

רוני לוי מדבר לראשונה כמאמן הפועל באר שבע/הפועל באר שבע

רוני לוי שטח אתמול (רביעי) חלק מהאני מאמין שלו באסיפה משמעותית ראשונה וארוכה שערך עם שחקני הפועל באר שבע. האסיפה התמקדה גם בעניינים מקצועיים, אבל גם בענייני משמעת. בין היתר ביקש המאמן לחדד את כל נושא הפלאפונים בחדר ההלבשה. "אני רוצה שמרגע שאתם נכנסים למועדון בבוקר ועד שאתם יוצאים בצהריים, תהיו מרוכזים רק בעבודה ובביחד שלנו כקבוצה", אמר המאמן וביקש להפסיק כל שימוש בפלאפון בתוך חדר ההלבשה.

יש לציין שנושא איסור הפלאפונים היה נהוג גם בעבר, אבל המאמן החדש ביקש לחדד אותו והסביר לשחקנים מה עומד מאחורי זה. כמו כן ביקש לוי כי השחקנים יקדימו בחמש דקות את העלייה לכר הדשא לפני תחילת האימון כדי שהוא לא יצטרך לעמוד ולחכות לאחרונים שמגיעים.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
חידד נהלים. רוני לוי באימון הבכורה/אתר רשמי, הפועל באר שבע

ניצחון החוץ של בית"ר ירושלים על מכבי פתח תקווה אמש, הופך את המפגש בין הפועל באר שבע לבית"ר ביום ראשון באצטדיון טרנר למשחק קלאסי על 6 נקודות. כרגע הפער בין הקבוצות עומד על 4 נקודות לטובת הפועל באר שבע, אבל לבית"ר יש משחק חסר. הפועל באר שבע ממוקמת רביעית בטבלה ובית"ר במקום השמיני.

המשימה הראשונה והברורה של הפועל באר שבע היא לסיים בין שש הראשונות במקום שמוביל לפלייאוף העליון ובהמשך לעשות מספיק נקודות כדי לסיים במקום השלישי שיזכה אוטומטית בכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג. מעבר למפגש הפיקנטי בין המאמן החדש של הפועל באר שבע רוני לוי לבין הקבוצה שפיטרה אותו בקיץ, זה כאמור יהיה מאבק קשוח על נקודות כשנותרו בסך הכל 5 מחזורים לסיום העונה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully