וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול חתם בברצלונה: "אני מאושר לחזור הביתה"

הסנטר הוותיק שלא שיחק כדורסל פעיל ב-2020 חוזר לקבוצה בה גדל, 20 שנה לאחר שעזב ל-NBA. לאחר הודעה הרשמית צייץ: "רוצה להעניק לקבוצה מהניסיון שלי, ובו זמנית להתאושש בכל הקשור למצב הפיזי". צפוי להרוויח כ-60 אלף יורו עד סוף העונה - שכר המינימום בכדורסל הספרדי

פאו גאסול מצטרף לברצלונה/האתר הרשמי של ברצלונה

לאחר לא מעט כותרות בנושא בשבוע האחרון, הערב (שלישי) הודיעה ברצלונה באופן רשמי על החתמתו של פאו גאסול. הסנטר הענק שגדל במחלקת הנוער של הקטלאנים ויצא משם ל-NBA בשנת 2001, חוזר למועדון נעוריו לאחר 20 שנה ויצטרף לסגל של שארונאס יאסקביצ'יוס. כזכור, בשבוע שעבר הודיעה בארסה על הצטרפותו של גאסול, אך זה הוציא הודעת הכחשה לפיה הוא קודם כל רוצה להתאושש מהפציעה ממנה סבל ואז יודיע באופן רשמי על כוונותיו. כעת כאמור, גם השחקן וגם המועדון הודיעו באופן רשמי על חזרתו של גאסול לבלאוגרנה.

"אני מאושר להודיע שאני חוזר הביתה ובקרוב אצטרף לברצלונה", כתב גאסול בחשבון הטוויטר הרשמי שלו. "אני רוצה להעניק את הכישורים והניסיון שלי לעזרת הקבוצה בשלבי השיא של העונה, ובו זמנית להמשיך בהתאוששות שלי בכל הקשור למצב הפיזי, לחזור לקצב ולהתחרות ברמות הגבוהות". גאסול צפוי להרוויח כ-60 אלף יורו עד סוף העונה, שכר המינימום בכדורסל הספרדי.

פאו גאסול, בן 40, החל כאמור את הקריירה הבוגרת שלו בשנת 1999 בברצלונה. הוא שיחק בקבוצה עד שנת 2001, אז יצא לארצות הברית ונבחר במקום השלישי בדראפט על ידי ממפיס גריזליס, שם שיחק עד שנת 2008. לאחר מכן עבור ללוס אנג'לס לייקרס, שם שיתף פעולה עם קובי בריאנט וזכה עמה בשתי אליפויות רצופות בשנים 2009 ו-2010. ב-2019 חתם בפורטלנד טרייבלייזרס, אך שוחרר בנובמבר בעקבות פציעה ומאז לא שיחק כדורסל. במהלך שנותיו בליגה הטובה בעולם נבחר 6 פעמים לשחק באולסטאר.

קבוצתו החדשה של פאו גאסול, ברצלונה, מוליכה את היורוליג לאחר 25 מחזורים, כשהיא עם 18 ניצחונות ו-7 הפסדים. בליגה הספרדית מצבה טוב גם כן, כשהיא עם 18 ניצחונות ב-21 מחזורים ושנייה רק לריאל מדריד, שהפסידה פעם אחת בעונה. עם זאת, בגביע המלך יצאה ברצלונה עם ידה על העליונה כשגברה על הבלאנקוס בגמר וזכתה בתואר הראשון לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully