וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני סגירת החלון ביורוליג: מריו הזוניה מצטרף לעודד קטש בפנאתינייקוס

22.2.2021 / 16:15

48 שעות לתום מועד ההעברות, פאו ביצעה צעד מפתיע והחתימה את הסווינגמן הקרואטי, ששיחק בחמש השנים האחרונות ב-NBA. בברצלונה משוכנעים: פאו גאסול יחתום על חוזה ויצטרף לקבוצה כשיחלים מפציעה

מריו הזוניה חתם בפנאתינייקוס. פנאתינייקוס, אתר רשמי
רכש מפתיע של הקטשים. מריו הזוניה מתקבל בפנאתינייקוס/אתר רשמי, פנאתינייקוס

מועד ההעברות לעונה הנוכחית ביורוליג יסתיים ביום רביעי ב-19:00 שעון ישראל, וכמה מהקבוצות המשתתפות מנהלות מרוץ נגד הזמן כדי לבצע שיופים אחרונים ושדרוגים לקראת שלבי ההכרעה של העונה.

בזמן שאירופה כולה ממתינה להתפזרות הערפל סביב הקאמבק של פאו גאסול לברצלונה, מגיעה חדשה מפתיעה מאקס אחר של בארסה, ומפאו אחרת: פנאתינייקוס ועודד קטש מצרפים את מריו הזוניה.

הזוניה (25, 2.03) שיחק בחמש השנים האחרונות באורלנדו, ניו יורק ופורטלנד, והעמיד ממוצעים של 6.9 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-330 משחקי NBA, אבל לא הצליח למצוא חוזה לעונה הזו. לאורך השנים הרבה הגארד/פורוורד הקרואטי לשתף ברשתות החברתיות סרטונים מיציעי האואקה, וסיפר כי הוא עצמו אוהד פאו וחולם ללבוש את מדיה.

פאו גאסול במדי נבחרת ספרד ב-2001. Andreas Rentz/Bongarts, GettyImages
הקאמבק יושלם? גאסול/GettyImages, Andreas Rentz/Bongarts

פנאתינייקוס מדורגת במקום ה-15 ביורוליג עם מאזן 14:9, הרחק ממאבקי העלייה לפלייאוף, אולם מאז הגעתו של קטש ניצחה בשלושה מחמישה משחקים. טי ג'יי בריי, שהצטרף אליה לפני שבועיים, הופיע כבר העונה במדי באיירן מינכן ולכן יוכל לשחק רק בליגה ובגביע של יוון, אולם הגעה אפשרית של הזוניה תוסיף לה ממד של עומק בקו האחורי.

הקרואטי לא יורשה להשתתף במשחקים נגד זניט סנט פטרסבורג וצסק"א מוסקבה, שנדחו בגלל התפרצות הקורונה. כל שחקני פנאתינייקוס נמצאו שליליים בבדיקה שנערכה להם אתמול, ונראה כי היא תשוב לפעילות השבוע במשחק חוץ נגד אלבה ברלין.

בנוגע לגאסול ולברצלונה, בתקשורת הקטאלנית משוכנעים שההודעה הרשמית על שובו לקבוצה, 20 שנים לאחר שעזב אותה, הולכת וקרבה.

גאסול (40) מעוניין לחזור לכושר כדי שיוכל להצטרף לנבחרת ספרד באולימפיאדת טוקיו בקיץ הקרוב, אבל הוא לא החלים לחלוטין מפציעה ונראה כי אינו כשיר עדיין לשוב לפעילות. מכיוון שהדדליין לוחץ, ההערכה בברצלונה היא שהוא יירשם כשחקנה של בארסה ביומיים הקרובים, ויחבור אליה כשיתאפשר לו.

שתי קבוצות נוספות שניצלו את השבוע האחרון כדי להתחזק הן צסק"א ואולימפיאקוס. הרוסים הנחיתו את הגארד הדני איפה לודברג, שכיכב העונה בז'לונה גורה הפולנית, והיוונים צירפו את הסנטר הוותיק קוסטה קופוס בשל פציעתו של חסן מרטין, שיושבת לחודש וחצי לפחות וסיים למעשה את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully