וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טענו: פאו גאסול סיכם בברצלונה. הכוכב הוותיק הכחיש

ב"מונדו דפורטיבו" פורסם כי גאסול בן ה-40 יחזור לקבוצת נעוריו, שחקן הפנים צייץ: "אני עדיין לא מוכן לשוב לשחק"

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה (ימין) עם פאו גאסול שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
סגירת מעגל. פאו גאסול/רויטרס

בומבאסו! קראה היום (שבת) הכותרת של "אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני ואין מילה אחרת לתאר את אחד המהלכים המסקרנים בכדורסל האירופי השנה. פאו גאסול בן ה-40 חוזר לברצלונה 20 שנה אחרי שעזב אותה לטובת קריירה מזהירה ב-NBA, כך נטען. הפורוורד-סנטר הוותיק נחוש להגיע בכושר טוב לאולימפיאדת טוקיו וזו הסיבה בגינה הוא חוזר לפרקט בפלאו בלאוגרנה.

אלא שבשעות הערב הגיב שחקן הפנים הוותיק וצייץ: "לאחר ששמעתי את החדשות מספרד היום, רציתי לחלוק שאני ממוקד בהתאוששות שלי ועדיין לא מוכן לשוב ולשחק. ברגע שיהיה לי מה להודיע, אודיע ברשתות החברתיות. תודה על התמיכה".

לפי התקשורת הקטלאנית, בין וגאסול ושרונאס יאסיקביצ'יוס שוררים יחסים טובים וקרובים עוד מהימים בהם שיתפו פעולה בבארסה. לגאסול גם יחסי קרבה לניקולה מירוטיץ', איתו הוא שיחק בשיקגו ומילווקי.

seperator

גאסול החל את דרכו בברצלונה וזכה איתה בדאבל הספרדי ב-2001, כשהיה ה-MVP של גמר הפלייאוף וכן של גמר גביע המלך, לפני שיצא לקריירת NBA עשירה שהתחילה בממפיס והגיעה לשיאה עם שתי אליפיות רצופות במדי לוס אנג'לס לייקרס (2009 ו-2010). הסנטר שיחק גם בשיקגו, סן אנטוניו ומילווקי, וסך הכול סיים עם ממוצע של 17 נקודות למשחק ו-15.4 בפלייאוף. עם נבחרת ספרד זכה באליפות העולם ב-2006, שלוש פעמים באליפות אירופה וכן במדליית הכסף באולימפיאדת בייג'ינג' 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully