וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אן פיירו גאספריני: "אנחנו צריכים להיות זהירים מאוד מול ריאל מדריד"

מאמן אטאלנטה מוכן לשמינית הגמר מול הבלאנקוס החסרים: "אנחנו תמיד יוצאים טובים יותר ממשחקים כאלה" (ד', 22:00, ספ' 5)

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים24/02/2021
אטאלנטה
    0
    • (86) מנדי
    ריאל מדריד

    הרכבי הקבוצות

    מאמן אטאלנטה ג'אן פיירו גאספריני. רויטרס
    אופטימי. גאספריני/רויטרס

    נגלת המשחקים הראשונה בשמינית גמר ליגת האלופות תינעל מחר (רביעי) כשאטאלנטה תארח את ריאל מדריד. הבלאנקוס מגיעים עם סגל חסר מאוד ללא קארים בנזמה, סרחיו ראמוס, דני קרבחאל, רודריגו, אדר מיליטאו, אדן הזאר, מרסלו, פדריקו ואלוורדה ואלברו אודריוסולה. בנוסף, קאסמירו בסכנת צהובים כך שלא ישחק בגומלין אם יספוג כרטיס במשחק. אטאלנטה חסרה רק את האנס האטבור הפצוע, בעוד בראט ג'ימשיטי וכריסטיאן רומרו יחמיצו את הגומלין אם יספגו צהוב.

    שחקן ריאל מדריד קאסמירו. רויטרס
    יחמיץ את הגומלין אם יספוג צהוב. קאסמירו/רויטרס

    ריאל מדריד אמנם מגיעה אחרי ארבעה ניצחונות ליגה ברציפות, אבל היא רחוקה מלהציג יכולת משכנעת עם הסגל הקצר והבעייתי שיש לה בעקבות כל החיסורים. בשבת האחרונה היא בקושי ניצחה 0:1 את ריאל ויאדוליד החלשה משער של קאסמירו. מנגד, אטאלנטה בכושר טוב והיא מגיעה אחרי 2:4 ביתי מול נאפולי, במה שהיה הניצחון השני שלה מול הדרומיים בתוך 11 ימים אחרי שהדיחה אותם גם מהגביע. זה יהיה המפגש הראשון בין אטאלנטה לריאל מדריד.

    ג'אן פיירו גאספריני אמר לקראת המשחק: "זהות העולה תוכרע בשני המשחקים אז ברור שהתוצאה האידיאלית תהיה ניצחון, אבל אנחנו צריכים גם להיות זהירים מאוד בגלל ההיעדרויות. יהיה משחק ברמה הגבוהה ביותר ונצטרך לשחק כמו שצריך. מעולם לא שיחקנו מול ריאל מדריד, אז רק במגרש נוכל לחוש בעוצמה של ריאל מדריד. היא אחת הקבוצות הטובות בעולם, אבל אנחנו תמיד יוצאים מהמשחקים האלה עם יותר ידע ואיכות".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully