וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה יחמיץ את אטאלנטה, טוני קרוס שולח מסר לאלאבה

החלוץ לא יספיק להתאושש בזמן עד יום רביעי. הקשר על בלם באיירן שהוזכר כמועמד: "איכויות לבד לא מספיקות בריאל מדריד"

חדשות רעות מאוד לריאל מדריד: האלופה הספרדית תיאלץ לפגוש את אטאלנטה בליגת האלופות ביום רביעי הקרוב ללא מלך שעריה קארים בנזמה, שטרם הצליח להתאושש מהפציעה ממנה הוא סובל והחמיץ גם את המשחקים האחרונים של הקבוצה. הצרפתי בן ה-33 כבש 18 שערים העונה והוא מצטרף לרשימת פצועים ארוכה הכוללת גם את סרחיו ראמוס, אדן הזאר, מרסלו, דני קרבחאל, פדריקו ואלוורדה, רודריגו, אלברו אודריוסולה ואדר מיליטאו.

"נצטרך להיות זהירים", הודה פרלאן מנדי לקראת ההתמודדות עם היריבה האיטלקית המלהיבה. "אנחנו יודעים שמדובר בקבוצה שמשחקת היטב וכובשת שערים רבים. יהיה קשה ולהערכתי גם צפוי משחק טוב מאוד. נצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח". על מאמנו זינדין זידאן אמר הצרפתי: "הוא אגדה, וזה כבוד גדול עבורי לשחק תחתיו. כשאתה עומד לידו הוא משדר כריזמה. הוא נתן לי הרבה עצות ואני נותן הכל עבורו מדי משחק".

קארים בנזמה, ריאל מדריד מאוכזב. Quality Sport Images, GettyImages
מצטרף לרשימת הפצועים הארוכה. בנזמה/GettyImages, Quality Sport Images

מי שעשוי להצטרף לבלאנקוס בעונה הבאה הוא דייויד אלאבה. לטענת טוני קרוס, ששיתף עימו פעולה בבאיירן מינכן בעבר, לא מדובר בשידוך נטול סכנות. "לא שיחקתי איתו כבר שבע שנים", אמר ל"סקיי". "קראתי שהוא מועמד לריאל מדריד, אבל אין לי עוד מידע על כך. אם הוא שחקן הרכב בבאיירן אני משוכנע שיש לו את האיכויות לריאל, אבל נראה מכה יקרה".

עם זאת, קרוס דאג להוסיף: "היו כאן הרבה שחקנים עם המון איכויות. צריך פה איכות, צריך כושר, אבל גם צריך שהראש שלך יהיה מסודר כשדברים לא מסתדרים כמו שצריך. זה לא מספיק שיהיו לך איכויות כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully