וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה באוקראינה, דן גלזר אמור לשחק

23.2.2021 / 13:34

הקשר שלא היה בסגל להפועל באר שבע אמור לשחק בגומלין ביום חמישי, גם יונתן כהן יצא עם הקבוצה לקייב, אך הוא לא צפוי לקבל דקות

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (לשישי) אימון בקרית שלום ללא איש הצוות שנדבק בקורונה. מיד לאחר מכן נסעה הקבוצה לנתב"ג והמריאה לאוקראינה, למשחק הגומלין מול שחטאר דונייצק ביום חמישי, שייערך באולימפיסקי בקייב. בשעות הערב נחתה האלופה בקייב למזג אויר מעונן ומושלג ולטמפרטורה של מינוס 3 מעלות.

לנסיעה הצטרף יונתן כהן, למרות שהוא עדיין רחוק מלהחלים לגמרי מהפציעה שהייתה לו בשריר הארבע ראשי, אבל עצם זה שיצא עם הקבוצה לאוקראינה, מלמד על כך שמכבי תל אביב תוכל לקבל אותו בקרוב בחזרה. במועדון לא ימהרו הפעם להחזר את כהן לשחק כפי שהיה לפני המשחק מול הפועל כפר סבא בשבוע שעבר, והמטרה היא ליהנות מהשחקן המוביל בעיקר בעשרת משחקי הפלייאוף שיכריעו את גורל האליפות.

גם דן גלזר, שלא היה בסגל של מכבי תל אביב שלשום במשחק הגביע מול הפועל באר שבע יצא לאוקראינה, והוא אף צפוי לשחק. הקשר סובל כבר זמן ממושך מפציעה בשרירי הבטן, שמגבילה אותו ומאלצת אותו להפחית באימונים ובעומסים במהלך השבוע. במכבי תל אביב מאמינים שגלזר יוכל להתגבר על הפציעה ללא ניתוח.

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מתרגש לחזור לשחק מול קהל. ריקן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

יניב טוכמן לקראת המשחק של מכבי תל אביב באוקראינה

אחרי ההפסד הביתי ביום חמישי שעבר 2:0 לשחטאר, ולאור היכולת הגבוהה של האוקראינים בעיקר במחצית הראשונה, מתקשים בקבוצה להאמין שאפשר לייצר סנסציה בקייב, אך בכל זאת רוצים לעשות משחק טוב ואולי לנצל את האפשרות שחטאר תעלה עם הרכב משני כיוון שהיא כבר למעשה כמעט והכריעה את ההתמודדות בארץ.

"ראינו שאנחנו משחקים נגד יריבה ברמה מאוד גבוהה", אמר אבי ריקן, "אנחנו נוסעים עם המון אמונה כדי להראות שיש לנו מה לתת ברמות האלו. נצטרך להביא מעצמנו הרבה וגם לסבול לפעמים. חשוב להוכיח שאנחנו מסוגלים לכבוש שערים. יהיה נחמד לשחק משחק כדורגל עם קהל אחרי כל כך הרבה זמן".

דור פרץ שכזכור מסיים חוזה בסוף העונה ונחשב כבר עכשיו לשחקן חופשי, שוב יהיה תחת עיניים של סקאוטים וקבוצות שונות באירופה, שקיבלו עליו חומרים, והם יצפו במשחק בטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully