וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן שחטאר דונייצק: "ללא ספק, הליגה יותר חשובה מאירופה"

לואיס קסטרו מתכונן למכבי תל אביב אחרי הופעה "עצלה" נגד רוך לבוב. סטפננקו חש כאבים בברך, אבל עדיין לא ברור אם ישחק

תקציר: מכבי תל אביב - שחטאר דונייצק 2:0/ספורט 1

בתקשורת האוקראינית הגדירו את ההופעה של שחטאר דונייצק ב-0:2 על רוך לבוב אתמול (ראשון) כ"עצלה", אבל האלופה נראית מוכנה לגומלין נגד מכבי תל אביב ביום חמישי, גם אם היא עדיין משחקת בהילוך שני או שלישי.

טראס סטפננקו שענד את סרט הקפטן בזמן שאנדריי פיאטוב יושב על הספסל, הוחלף עם פתיחת המחצית השנייה בגלל שחש כאבים בברך ועדיין לא ברור אם הוא יוכל ליטול חלק במשחק נגד ההאלופה הישראלית. המאמן לואיס קסטרו ביצע רוטציה מסוימת בחלק הקדמי ובסיום היה מרוצה בעיקר מדבר אחד: "לא ספגנו כבר שלושה משחקים ברציפות וזה משמח אותי".

שחקן שחטאר דונייצק, טראס סטפננקו. Soccrates Images, GettyImages
הוחלף במחצית. סטפננקו/GettyImages, Soccrates Images

המאמן הפורטוגלי נשאל איזה מפעל חשוב יותר והשיב באופן נחרץ: "ללא צל של ספק, הליגה האוקראינית יותר חשובה לנו מהליגה האירופית. יחד עם זאת, כמובן שאנחנו מרוכזים עכשיו לחלוטין במשחק נגד מכבי. ביצעתי היום שלושה שינויים בהרכב ואמשיך לעשות זאת בגלל שיש לנו סגל רחב ויש שחקנים שצריכים מנוחה. התכנון שלי הוא תמיד להשתמש בכל חמשת החילופים, מתוך מחשבה על הלו"ז".

המגן השמאלי הנהדר איסמאילי, כבר מתאמן באופן מלא אחרי שהחלים מקרע ברצועה הצולבת בברך, אבל הסיכוי שהוא ישתלב במשחק נגד מכבי תל אביב נותר קלוש. גם דנטיניו ימשיך להיעדר ומי שישמש גיבוי לחלוץ ג'וניור מוראס, יהיה שוב שחקן הכנף פרננדו, שנכנס לקראת הסיום בבלומפילד וביצע כמה פעולות טובות, כולל בישול של השער השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully