וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: זהבי ופ.ס.וו ניצחו 1:3 את דסה ו-ויטסה, הפער מאייאקס צומק ל-3

דסה בישל לברויה (4), זהבי סידר למאלן את השוויון (64), וגצה המחליף השלים מהפך עם צמד (86, 88). 20 דקות למנור סולומון בניצחון שחטאר

תקציר ה-1:3 של פ.ס.וו איינדהובן על ויטסה/ספורט1

ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן עדיין בתמונת האליפות בהולנד. קבוצת הפאר גברה היום (ראשון) 1:3 על ויטסה ארנהם של אלי דסה בקרב צמרת בליגה, וצימקה את הפער מאייאקס בפסגה לשלוש נקודות. זהבי ודסה סיפקו בישולים, אבל מי שגנב את ההצגה היה מריו גצה, שנכנס כמחליף והביא את המפנה במשחק עם צמד, שעזר לפ.ס.וו להשלים מהפך. אחרי הצמד לרשת של אולימפיאקוס בליגה האירופית, זהבי קיבל כמה הזדמנוית אותן לא ניצל כדי להבקיע, אבל מצא את דונייל מאלן כדי לסדר לו את שער השוויון שקבע 1:1. קודם קודם לכן, אלי דסה סידר לארמנדו ברויה שער יתרון מהיר של ויטסה, שהציגה כדורגל לא רע לפרקים, אבל נותרה על נקודה אחת בלבד מתוך 15 אפשריות, והמשיכה לאבד גובה.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי חוגג עם דונייל מאלן. ANP Sport, GettyImages
מהפך מרשים. זהבי ומאלן חוגגים/GettyImages, ANP Sport

מהלך המשחק

דקה 4: גול! ויטסה עלתה ליתרון 0:1 מפתיע, אלי דסה בישל. המגן הישראלי העביר כדור רוחב מדויק לרחבה, אותו המשיך ארמנדו ברויה לרשת.

דקה 10: ערן זהבי בעט חזק מ-25 מטר, שוער ויטסה הגיב היטב והדף.

דקה 64: גול! איינדהובן השוותה. שיתוף הפעולה בין ערן זהבי לדונייל מאלן שוב הניב פירות, כשהישראלי בישל להולנדי הצעיר את ה-1:1.

דקה 86: גול! איינדהובן השלימה מהפך בחסות מריו גצה שנכנס כמחליף. דונייל מאלן העביר כדור רוחב מדויק, הגרמני המשיך אותו לרשת מקרוב. 1:2 לפ.ס.וו.

דקה 88: גול! גצה השלים צמד. ויטסה הימרה על התקפה, ופ.ס.וו ניצלה זאת למתפרצת קלה, שבסיומה גלגל הגרמני לרשת החשופה מקרוב. 1:3.

עוד בוואלה!

גיא מלמד כבש צמד ראשון בסקוטלנד, שער גם לאמיר עגייב

לכתבה המלאה
שחקני ויטסה ארנהם אלי דסה, ארמנדו ברויה. ANP Sport, GettyImages
בישול יפה. דסה וברויה חוגגים לפני המהפך/GettyImages, ANP Sport

* ביברס נאתכו פתח בהרכב של פרטיזן בלגרד, שרשמה ניצחון ליגה 11 ברציפות כשדרסה 0:3 את ראדניק במחזור ה-23 בסרביה. קפטן נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-74.

* מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה-70 במהלך ניצחון שחטאר דונייצק 0:2 על רוך לבוב במסגרת המחזור ה-15 בליגה האוקראינית. שחטאר עלתה זמנית לראשות הטבלה, כשהיא עם אותו מספר נקודות כמו דינמו קייב שבמקום השני, כשלדינמו משחק חסר.

* גידי קאניוק פתח בהרכב נאקון רצ'אסימה והוחלף בדקה ה-94 ב-0:0 של קבוצתו עם סוקותאי. קבוצתו מדורגת במקום התשיעי בליגה התאילדנית אחרי 21 מחזורים כשהיא עם 30 נקודות.

* בוריס קליימן פתח בשער וולוס מול אפולון במסגרת המחזור ה-17 בליגה היוונית. הושער הישראלי שמר על שער נקי, וקבוצתו ניצחה 0:2.

* עדן שמיר שיחק כ-14 דקות במהלך הפסדה של סטדרד ליאז' 3:2 מול זולטה וארחם. הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-76 אך לא הצליח לעזור לחבריו לחזור למשחק.

* עוד בליגה הבלגית: ליאור רפאלוב ואנטוורפן סיימו ב-0:0 מאכזב עם סנט טרוידן מהתחתית. הקשר הישראלי פתח והוחלף בדקה ה-71 על ידי אמבוקני שחזר אחרי פציעה ארוכה.

* ניר ביטון שהיה פצוע ולא נכלל בסגל של סלטיק במשחקים האחרונים, אמור לחזור ולשבת על הספסל של ניל לנון במשחק החוץ נגד רוס קאונטי במחזור ה-30 בפרמיירליג הסקוטית.

* דור ג'אן נכנס כמחליף בדקה ה-76 במהלך ניצחונה של פאסוס דה פריירה 1:2 על ויטוריה גימראייש בליגה הפורטוגלית. לאחר 20 מחזורים קבוצתו של הישראלי נמצאת במקום החמישי, כשהיא 38 נקודות - אותו מספר נקודות כמו בנפיקה שבמקום הרביעי.

* אליאל פרץ הפצוע לא נכלל בסגל של וולפסברגר במשחק החוץ נגד שטורם גראץ בליגה האוסטרית. ג'וזף גנדה פספס את המשחק של אדמירה נגד לאסק לינץ בגלל סיבות אישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully