וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: גיא מלמד כבש צמד ראשון בסקוטלנד, שער גם לאמיר עגייב

החלוץ סובב בשמאל (19) והוסיף פנדל (50) כשסט. ג'ונסטון הביסה 0:3 את מאת'רוול. קשר אטרומיטוס השווה ל-1:1 מול לאריסה

תקציר ה-2:4 של אולימפיאקוס על פ.ס.וו וערן זהבי/ספורט1

גיא מלמד כבש הערב (שבת) צמד ראשון בליגה הסקוטית והוביל את סט. ג'ונסטון לניצחון חוץ 0:3 על מאת'רוול. בדקה ה-19 קיבל החלוץ הישראלי כדור משון רוני, העביר לרגל שמאל וסובב נהדר בחצי גובה אל הרשת. לאחר ההפסקה מלמד השלים צמד ראשון עם פנדל מדויק (50) והוא פינה את מקומו בדקה ה-77. קבוצתו במקום השמיני ורק שתי נקודות מהפלייאוף העליון.

* אופיר מרציאנו שמר על שער נקי ב-0:2 של היברניאן בבית מול המילטון. היבס שמרה על המקום השלישי בליגה הסקוטית בזכות ניצחון רביעי ברציפות, שוער נבחרת ישראל עם 12 משחקי ליגה העונה ללא ספיגה (מתוך 24).

* אמיר עגייב כבש את שער הליגה השלישי שלו ביוון (כולם בשלושת השבועות האחרונים) כשהשווה עבור אטרומיטוס ל-1:1 בבית מול לאריסה. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-61 ואחרי 15 דקות בעט פנימה בימין מ-13 מטרים. קבוצתו נמנעה מהפסד שלישי רצוף והיא במקום השמיני.

* דור מיכה הוחלף בהפסקת המשחק של אנורתוזיס פמגוסטה, שניצחה 0:1 את דוקסה בליגה הקפריסאית. השוער אסף צור נותר על הספסל וקבוצתם ניצבת כעת במקום הרביעי, מרחק חמש נקודות מאומוניה המוליכה.

* בן שהר נכנס בדקה ה-86 בהפסדה של אפואל ניקוסיה 1:0 בדרבי לאומוניה שממשיכה להוליך את הליגה הקפריסאית. אפואל רק שביעית וכרגע מחוץ לפלייאוף העליון.

* דור חוגי נכנס כמחליף בדקה ה-63 והיה שותף לניצחון החוץ של סט. פולטן 0:1 על טירול. קבוצתו חזרה לנצח אחרי שבעה משחקים והתקדמה למקום השמיני בליגה האוסטרית.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 11 דקות כמחליף בהפסדה של לודוגורץ 3:2 ללוקומוטיב פלובדיב במשחק הצמרת בבולגריה. בעקבות ההפסד, יתרונה בפסגה צומק לחמש נקודות בלבד.

* אנס מחאמיד לא שותף בהפסד של וינטרטור במשחק החוץ 3:1 לנוישאטל בליגה השנייה בשוויץ.

* ניר ברדע לא שותף בהפסד של הונבד 1:0 לפרנצווארוש בליגה ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully