וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצול מיני של קטין וצריכת פורנוגרפיית ילדים: שיאן קרבות ה-MMA עשוי להישלח ל-70 שנות מאסר

23.2.2021 / 9:51

טראוויס פולטון בן ה-43, שערך 320 קרבות בקריירה כולל ב-UFC, החזיק בחומרים פורנוגרפיים של ילדים, ביניהם גם סרטונים של ילדים מתחת לגיל 12

טראוויס פולטון לוחם MMA אמריקאי/יוטיוב

לוחם ה-MMA טראוויס פולטון בן ה-43 נחשב לאחד הלוחמים הוותיקים בעולם אומנויות הלחימה. למעשה, הוא מחזיק בשיא של מספר הקרבות הגדול ביותר לאורך הקריירה, כשעד עתה ערך לא פחות מ-320 קרבות, כולל שני קרבות בארגון הלחימה הגדול מכולם - UFC - אי שם בשנת 1999. באפריל 2019 הוא נלחם בפעם ה-320, במה שנראה היה הקרב האחרון בקריירה שלו. הלילה (בין שני לשלישי) פולטון הועמד לדין אחרי שהואשם בניצול מיני של ילד והחזקה וצריכה של פורנוגרפיית ילדים. על פי הדיווח, אם פולטון יורשע, הוא עלול להישלח לעד 70 שנות מאסר בכלא.

על פי האישומים, פולטון ניסה לשדל קטין מתחת לגיל 18 לעסוק בפעילות מינית באמצעות מצלמת רשת. הוא החזיק בחומרים פורנוגרפיים של ילדים, כולל סרטונים הכוללים ילדים מתחת לגיל 12.

לא מדובר בפעם הראשונה שבה לוחם ה-MMA מסתבך, אחרי שבעבר תקף מספר אנשים, כולל אישה צעירה אותה שלח לבית חולים עם פציעות קשות בראשה.

בווידאו: קרב של פולטון מול אנדרי ארלובסקי, לשעבר אלוף ה-UFC במשקל כבד

פולטון, שכונה "איירון מן", החל את קריירת הלחימה שלו ב-1996 ובחלוף שלוש שנים הגיע לארגון הקרבות הגדול מכולם, UFC, בו הספיק להילחם שני קרבות בלבד לפני שהמשיך לארגונים אחרים בכל רחבי העולם. ב-320 קרבות בקריירה הוא רשם 255 ניצחונות - 143 מהם בנוקאאוט ועוד 104 בהכנעה, זאת לעומת 54 הפסדים. בקרב האחרון שלו שנערך באפריל 2019 בארגון M1 הפופולרי, הוא הצליח לרשום ניצחון בהכנעה.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully