וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקרגור הובס בזירה, אבל מתכוון להמשיך להכניס מיליונים

אחרי ההפסד האירי הודה למעריציו מהיאכטה המפוארת שלו, ב"פורבס" ניתחו את הסכומים שהכניס והפכו אותו לאחד הספורטאים המרוויחים בעולם

קונור מקגרגור, דסטין פורייה. רויטרס
הפסיד, והרוויח. קונור/רויטרס

קונור מקגרגור אולי הובס בזירה, אבל טוען שהקריירה שלו רחוקה מלהיגמר, כשהודה לאוהדים שתמכו בו עם פוסט שהעלה מהיאכטה שלו אחרי ההפסד שלו לדסטין פורייה ב-UFC 257. האירי העלה תמונה שלו עם רגל פצועה, כשהוא יושב בניחותא בחליפה מהודרת, בעודו מנסה לדחוף לקרב נוסף מול פורייה כדי להשלים "טרילוגיה" מול היריב שהמאזן שלו מולו הוא 1:1 כרגע.

"תודה רבה על התמיכה", כתב מקגרגור, "זה לא היה הלילה/בוקר שלי, אבל היה קרב גדול שאפשר להשתפר ממנו. אני נרגש מהאפשרות לטרילוגיה שתהיה בלוקבאסטר, שעכשיו בידיים שלי. דסטין הוא יריב חזק, ואני מצפה בקוצר רוח לפגוש אותו שוב. מנסה להרים את הרגל, ואת רוחי בדרך הביתה. יום ראשון שמח".

מקגרגור הודה אחרי ההפסד זה היה"שובר לב", אבל ב"פורבס" ניתחו את המספרים מאחורי ההכנסות שלו. זה היה רק הקרב השלישי שלו מאז 2017, אבל האירי רוצה עוד הרבה קרבות. התשלום הרשמי שלו לקרב ביום שבת בלילה היה 5 מיליון דולר, אבל עוד הרבה יותר מחברת הפיי-פר-וויו שלו, כשעל פי ההערכה הכניס לפחות כ-20 מיליון דולר. בקרב הקודם שלו הוא הרוויח 30 מיליון דולר רק מהתחום הזה. פורייה, לשם השוואה, קיבל את הסכום הכי גבוה שלו אי פעם לקרב - מיליון דולר.

אז הנה עוד קצת מספרים: המחיר לצפייה בקרבות היה 69.99 דולר ב-ESPN. המחיר הרשמי לכרטיס נע בין 215 דולר ל-1,350 דולר. בנוסף, מותג הוויסקי של מקגרגור טס מעלה בשנתיים האחרונות, עלה ב460 אחוז בשנה שעברה, ודורג רביעי בין המותגים המקומיים. בשנת 2020 מקגרגור דורג 16 ברשימת הספורטאים המרוויחים בעולם, עם הכנסות של 48 מיליון דולר - שנה חמישית ברציפות שלו בטופ-100, ולוחם ה-UFC היחיד שנכנס לרשימה. שנת השיא שלו הייתה 2018 - שבה הכניס 99 מיליון דולר בעקבות הקרב המתוקשר שלו מול פלויד מייוות'ר.


על פי הדיווחים הדבר הגדול הבא שלו אמור להיות קרב איגרוף מול מאני פאקיאו הפיליפיני, אבל האירי טוען שהוא מעדיף להתמקד בהיאבקות. "אבל אני פתוח, נראה מה יקרה", אמר, "הקרב עם מאני כבר היה סגור, לא יודע מה יקרה".

עוד בוואלה!

הניצחון של פורייה, הנוקאאוט של מקגרגור, ההפסד של הקהל

לכתבה המלאה

כאמור מקגרגור התרברב לפני הקרב בשעון שלו ששווה 750 אלף ליש"ט ולאחר מכן ביאכטה שלו, אבל יש לציין שלפני הקרב מקגרגור אמר ש"כל הכסף, כל התכשיטים, כל הדברים האלה, הכל נעלם. אתם יודעים מה נשאר? השיאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully