וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה סמפאולי צפוי להתמנות למאמנה החדש של מארסיי

אחרי שסארי, בניטס ואחרים סירבו למועדון מדרום צרפת, הארגנטינאי ישוב לקדנציה שנייה באירופה. אימן את סביליה בעונת 2016-17

תקציר ניצחונה של מארסיי 0:2 על אוקזר בגביע הצרפתי/ספורט 1

חורחה סמפאולי צפוי להתמנות למאמנה החדש של מארסיי אחרי שיחתום על חוזה עד יוני 2023. הארגנטינאי בן ה-60 יחזור לקדנציה שנייה באירופה, אחרי שאימן את סביליה בעונת 2016-17 והוא שוב יעמוד על הקווים שעליהם עמד לפניו מרסלו ביילסה.

סמפאולי משמש כמאמנה של אתלטיקו מיניירו הברזילאית, אבל עד סיום העונה בברזיל נותר מחזור אחד בלבד והמאמן לא יוכל לעמוד על הקווים אחרי שהורחק בניצחון 2:3 על ספורט רסיפה. סמאפולי הוביל את מיניירו לעונה מוצלחת אותה היא תסיים במקום השלישי או הרביעי, אבל בכל מקרה הבטיחה כרטיס לשלב הבתים של גביע ליברטדורס בעונה הבאה.

מאמן אתלטיקו מיניירו, חורחה סמפאולי. רויטרס
יהיה מעניין. סמפאולי/רויטרס

סמפאולי אימן לאורך מרבית הקריירה בדרום אמריקה והתפרסם גם באירופה אחרי שהוביל את נבחרת צ'ילה להופעות משכנעות במונדיאל 2014 ושנה לאחר מכן לזכייה ראשונה אי פעם בקופה אמריקה. אחרי שהדריך את סביליה, מונה למאמן נבחרת ארגנטינה, אבל מונדיאל סוער ומאכזב ב-2018 סימן את סיום דרכו. בשנתיים האחרונות אימן את סנטוס ואתלטיקו מיניירו הברזילאיות והוביל אותן לצמרת הליגה.

מארסיי מחפשת מאמן ראשי מאז עזיבתו של אנדרה וילאש בואש בטריקת דלת בתחילת פברואר. מאוריציו סארי, רפא בניטס, ארנסטו ואלוורדה ואחרים, סירבו להצעות שלה והפור נפל על סמפאולי. המאמן שנחשב לאחד מממשיכי דרכו של מרסלו ביילסה, יגיע לקבוצה אותה ביילסה אימן בעונת 2014-15. ההערכה היא שהוא יתחיל את עבודתו בעוד כשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully