וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' הפסידה למונאקו בבית, ליל שבה לפסגה

לאחר הניצחון הגדול על ברצלונה, האלופה ספגה 2:0 ביתי ממונאקו. הקבוצה של כריסטופר גאלטייה עם יתרון שלוש נקודות על המקום השני

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
הפסד ביתי מאכזב מול האקסית. אמבפה/רויטרס

המחזור ה-26 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) כשבמאבק האליפות ואחד ממשחקי העונה, יצאה מונאקו עם ניצחון חוץ ענק, 0:2 על פריז סן ז'רמן. זה היה הפסד הבית הראשון של פריז בליגה מאז דצמבר, אז היא הפסידה 1:0 לליון ואז זה גם היה המשחק האחרון שבו היא לא הבקיעה. ליל ברחה בפסגה כשהביסה 1:4 בחוץ את לוריין והשאירה מאחור גם את ליון.

שחקני מונאקו חוגגים עם גיז'רמו מריפאן. רויטרס
ניצחון חוץ גדול למונאקו. מריפאן חוגג עם חבריו/רויטרס

פריז סן ז'רמן - מונאקו 2:0

לאחר ה-1:4 הענק על ברצלונה בליגת האלופות בשבוע שעבר, שבה אלופת צרפת לליגה לאחד ממשחקי העונה, וחטפה סטירה מצלצלת. מאוריציו פוצ'טינו ערך שינוי אחד בהרכב פ.ס.ז' מזה שניצח את בארסה, אך נראה שאותם שחקנים שנתנו את ההצגה הגדולה מול הקטלאנים סבלו מירידת מתח, והשאירו את הבמה לאורחת מהנסיכות. כבר בדקה ה-6 העלה סופיאן דיופ את מונאקו ליתרון, כשחמש דקות אל תוך פתיחת המחצית השנייה, הימם גיז'רמו מריפאן עם השער השני. שחקני פריז מצאו את המסגרת רק פעם אחת לאורך כל 90 הדקות, רשמו הפסד נוסף בליגה וסופרים כבר ארבע נקודות מהפסגה, שם נמצאת ליל.

מדובר בהפסד הבית הראשון של פריז סן ז'רמן בליגה מאז דצמבר, אז היא הפסידה 1:0 לליון ואז זה גם היה המשחק האחרון שבו היא לא הבקיעה. נוסף על כך, מונאקו משלימה ניצחון כפול על פ.ס.ז', לאחר ה-2:3 בסיבוב הראשון. מדובר בקבוצה הראשונה שמנחילה לפריזאים הפסד כפול מאז נאנסי ב-2011/12.

עוד בוואלה!

ליון ניצחה 2:3 בחוץ את ברסט ועלתה לפסגה, תיקו למארסיי

לכתבה המלאה
שחקן ליל ג'ונתן איקונה. MAURICE VAN STEEN, GettyImages
ליל עם שלוש נקודות חשובות. איקונה/GettyImages, MAURICE VAN STEEN

לוריין - ליל 4:1

האורחת התאוששה לאחר ההפסד הביתי לאייאקס בליגה האירופית בחמישי האחרון וחזרה בסטייל למקום הראשון בליגה הצרפתית. ליל ירדה ביתרון 1:2 דחוק להפסקת המחצית, שפונטה החזיר לה את היתרון בדקה ה-38. במחצית השנייה לוריין כבר התפרקה, וספגה שער מאיקונה (59) שהוציא לה את הרוח מהמפרשים. דומגוי ברדריץ' המחליף קבע את תוצאת המשחק בתוך תוספת הזמן.

משחקים נוספים

מונפלייה - ראן 1:2
למונפלייה: סטפי מאבידידי (17, 27). לראן: סרהו גיראסי (78)

לאנס - דיז'ון 1:2
ללאנס: סקו פופאנה (30), סימון בנזה (64(. לדיז'ון: גולדי אנגונדה (61).

ניס - מץ 2:1
לניס: אמין גוירי (61). למץ: בובקאר קויאטה (15), לאמין גיי (38).

נים - בורדו 0:2
לנים: בירגר מלינג (14), רנו ריפאר (71).

שטרסבורג - אנז'ה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully