וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה 2:3 בחוץ את ברסט ועלתה לפסגה, תיקו למארסיי

הקבוצה של רודי גרסיה הובילה 0:3 במחצית, היריבה הלחיצה מעט - אך בסיום ליון צחקה אחרונה ועקפה זמנית את ליל ופ.ס.ז' בדרך לפסגה. 1:1 למארסיי אצל נאנט

שחקן ליון ממפיס דפאי. Marcio Machado, GettyImages
ליון שבה לפסגה, לפחות באופן זמני. ממפיס/GettyImages, Marcio Machado

המחזור ה-26 בליגה הצרפתית יצא אמש (שישי) לדרך עם ניצחון החוץ של ליון 2:3 על ברסט. סנט אטיין וריימס נפרדו היום ב-1:1, וכך הסתיים גם המשחק בין נאנט למארסיי.

seperator

ברסט - ליון 3:2

הקבוצה של רודי גרסיה שבה למסלול הניצחונות לאחר ההפסד הביתי המפתיע המחזור הקודם מול מונפלייה, וחזרה באופן זמני גם למקום הראשון. המחצית הראשונה הייתה חגיגה מבחינת האורחת, שסיימה אותה ביתרון 0:3 משערים של לוקאס פאקטה (9), חוסם עוואר (29) ופנדל מדויק של ממפיס דפאי בדקה ה-44. במחצית השנייה ספגה ליון שער בדקה ה-53 מבית היוצר של ברנדן שרדונה, נלחצה מעט וספגה עוד אחד (אירבן קרדונה, 74) וזה היה נראה כאילו רודי גרסיה בדרך לשמוט נקודות פעם נוספת. עם זאת, ליון שמרה על התוצאה עד הסיום ויצאה עם שלוש הנקודות.

נאנט - מארסיי 1:1

אנטואן קומבוארה קטע לנאנט רצף של 15 משחקי ליגה ללא ניצחון עם ה-1:3 באנז'ה במשחק הבכורה, והערב הוסיף נקודה מול מארסיי המדורגת שישית. לודוביק בלאס כבש מול שער ריק בדקה ה-50 לאחר שניצל טעות אומללה של סטיב מנדנדה שפספס מסירה של הבלם אלברו גונסאלס, אבל דימיטרי פאייה השווה מול האקסית בדקה ה-69 עם בעיטה יפה מהאוויר אחרי הרמה של יוטו נגאטומו. הירוקי סקאי הורחק בתוספת הזמן ויחסר למארסיי במשחק הבא.

סנט אטיין - ריימס 1:1
לסנט אטיין: שארל אבי (89). לריימס: אל בילאל טורה (72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully