וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מציגה: ההימור המוצלח של ואן לוון והאסטרטגיה הסבלנית מול דור פרץ

22.2.2021 / 6:35

הניצחון של מכבי תל אביב על באר שבע בהרכב ניסיוני הזניק את המניות של ההולנדי שהצליח היכן שאיביץ' וסוזה נכשלו: "כל השחקנים מרגישים שייכים". בקבוצה ממשיכים לקדם את כובש שער הניצחון שמסיים חוזה: "צריכה להיות לו הצעה ממש אטרקטיבית כדי שיעזוב"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

הניצחון 0:1 של מכבי תל אביב אמש (ראשון) בגביע המדינה על הפועל באר שבע היה הרבה יותר מעוד העפלה לשלב שמינית הגמר. לפטריק ואן לוון היה הרבה מה להפסיד כשהעלה הרכב חדש שמעולם לא שיחק יחד עם הרבה מחליפים והוא יצא המנצח הגדול של הערב. גם ולאדן איביץ' לפני קצת יותר משנה נסע לשחק מול הפועל אום אל פאחם באותו סיבוב ח' עם הרכב מאולתר וחזר עם הדחה כואבת.

אפילו פאולו סוזה לפני 7 שנים חווה דבר דומה כששיחק מול מ.ס. אשדוד והודח אחרי שעלה עם מחליפים, אבל ואן לוון רוכב בינתיים על הגל הנכון. מול שחטאר דונייצק לא ראו את זה ומכבי תל אביב נראתה נחותה מהאוקראינים, אבל כאן בארץ, גם בליגה וגם אמש בטרנר, ואן לוון ממשיך את מסע ההצלחה שלו. הערך המוסף שהורגש אמש הוא בחיבור של כל השחקנים לקבוצה. "אין היום מישהו במכבי תל אביב שיכול להגיד שהוא לא מרגיש שייך, ואת זה פטריק הרוויח הערב", אמרו אמש במכבי תל אביב. "כל הסגל משחק. כולם שותפים. מבלטקסה דרך בלקמן ועד אילון אלמוג שנדחק הצידה".

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. דני מרון
על הגל. ואן לוון/דני מרון

עיקרי הדברים

  • ואן לוון הצליח היכן שאיביץ' וסוזה נכשלו, במכבי תל אביב מחמיאים לו: "כל השחקנים מרגישים שייכים"
  • בקבוצה ממשיכים לקדם את דור פרץ למרות חוסר הוודאות סביב עתידו: "צריכה להגיע הצעה אטרקטיבית"
  • דן גלזר לא נכלל בסגל בניצחון על הפועל באר שבע בשל כאבים בשרירי הבטן. הקבוצה תמריא לאוקראינה

לא פחות מואן לוון, סיפור המשחק מבחינת מכבי תל אביב הוא דור פרץ. זה כבר משחק שלישי העונה ששער של דור פרץ שווה ניצחון. זה קרה קודם גם מול סיבאספור ובני סכנין. פרץ עובר תקופה לא פשוטה והוא צפוי להתמודד עם לבטיו עוד הרבה זמן. העובדה שהוא מסיים חוזה בתום העונה ובגיל 26 יהיה חופשי למעבר לאירופה, תכניס אותו להרהורים ומחשבות כשיגיעו ההצעות הרשמיות מחו"ל.

מכבי תל אביב כבר הציעה חוזה חדש לשלוש שנים בשכר משודרג ביחס לחוזה הנוכחי, אבל זו ההזדמנות הכי גדולה של פרץ להגשים חלום ולצאת לאירופה כשהוא חופשי, ולכן החודשים הקרובים יהיו מאוד מאתגרים מבחינתו. לצד מעקב אחר קבוצות שיביעו בו התעניינות, הוא יצטרך ללמוד לנטרל רעשים ולהתרכז במשימות של מכבי תל אביב אבל גם באלו של הנבחרת בעוד כחודש.

במכבי תל אביב משוכנעים שנהגו נכון בפרץ. מקובל שקבוצות מנסות להלחיץ שחקנים להאריך חוזים דרך הושבתם ביציע או ייבושם בספסל. במכבי תל אביב החליטו שזו לא הדרך להתנהל מול שחקן הבית המצוין שלהם ולכן פרץ משחק העונה בלי הפסקות כמעט, זוכה לסרט הקפטן כששרן ייני לא על הדשא וגם מקבל הוראות להיות יותר קרוב לשער היריב כדי להבקיע. במועדון משוכנעים שפרץ יצטרך לקבל הצעה ממש קוסמת כדי לקום ולעזוב. "יש הרבה דוגמאות לישראלים שעזבו לאירופה וחזרו לארץ אחרי שנה", אומרים במכבי תל אביב. "דור יודע שמכבי תל אביב היא הבית שלו והמועדון הוא אירופאי לגמרי, לכן כדי לקום וללכת צריכה להיות לו הצעה ממש אטרקטיבית גם ממועדון מעניין, גם בשכר גבוה וגם ממאמן שרוצה אותו כשחקן הרכב".

עוד בוואלה!

דור פרץ על עתידו: "מכבי תל אביב זה הבית". ואן לוון: "העליתי הרכב חזק"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, אלכסנדר פשיץ', מתן בלטקסה חוגגים. דני מרון
מכבי תל אביב ממשיכה לחכות לו בסבלנות. דור פרץ עם פשיץ' ובלטקסה אמש/דני מרון

מכבי תל אביב תמריא כבר מחר בבוקר לאוקראינה למשחק מול שחטאר דונייצק שייערך בקייב. דן גלזר לא התלבש אתמול כדי לתת לו לנוח. גלזר ממשיך לסבול מאותם כאבים בשרירי הבטן והוא יזדקק מדי פעם למנוחות כדי לנסות להתגבר על הבעיה ללא ניתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully